onsdag 17. august 2011

Scrappetips


I vår fikk jeg øynene opp for de søte Tilda-stemplene fra Magnolia

Jeg har lett endel rundt på nett for å se om det var noen som solgte disse stemplene til en grei pris og fraktfritt til Norge, og da kom jeg over den amerikanske nettbutikken Tildas Town. Jeg har handlet hos de flere ganger nå, og er kjempefornøyd med leveringen og stemplene. De sender fraktfritt til Norge, og nå er dollarkursen gunstig, så det blir nok flere kjøp herfra utover høsten og vinteren!

Har du noen favoritt-nettbutikker?

Ønsker alle sammen en herlig kveld!

7 kommentarer:

  1. Kjekt:) Takk for tips:)Scrapping er jo sååå gøy:) jeg skal inn å kikke:)
    Ønker deg en herlig kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for tips, dette må jeg sjekke ut:)

    Håper du får ei god helg,
    klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Kjempesøte! :)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Takk for tips, dette må sjekkes ut;)
    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så søte! Og jeg handler MYE på nett, både i norske og danske butikker. Det er liksom så lettvindt :)

    Og gøy at du tok turen innom og prøver lykken på giveawayen min, lykke til :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  6. Herlig med tips
    selv om jeg har liten
    tålmodighet til slikt
    men gøy å se ... ♥

    fin kveld!

    SvarSlett
  7. Hei søte deg:)
    Bare innom for å ønske deg en fabelaktig fin uke<3
    Skal være med på give awayen din,må bare ta det i morgen eller noe..Litt stresset nå:)
    Klemklem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!