fredag 12. august 2011

Oppbevaringstips


Stuen er ikke som den var før vi fikk barn.Nå er det stort sett leker overalt på dagtid, og jeg hadde lenge lett etter noe fint å ha lekene oppi på slutten av dagen.

Denne flotte puffen fant jeg på Coop Extra for noen uker siden. Den kostet ikke mye (husker ikke eksakt prisen, men det var under 300), og den passer godt inn hos oss da den er i eik og lokket er trukket med sort stoff. 

Ellers har jeg valgt å bare ha noen leker fremme av gangen og heller bytte på litt. På denne måten tror jeg mini får mye større glede av tingene han har isteden for å ha alt fremme på en gang.

Ellers nærmer sommerkonkurransen min seg slutten, men du kan enda være med om du har lyst. Konkurransen finner du her.

Ønsker alle en herlig helg ♥

11 kommentarer:

  1. Smart med en kasse til oppbevaring av leker.. Og denne var jo kjempe fin også:)
    Aleksander er så stor at de lekene han evt tar med i stuen,tar han også med på rommet sitt igjen..Men den kassen så veldig fin ut,il å oppevare garn og strikketøy,i stua:) Takk for tips:)
    Morsomt med sommerkonkurranse,jeg er med:)
    Ønsker søte deg,og dine en herlig fredag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Er godt å få bort lekene i fine kasser =)) Klem

    SvarSlett
  3. den var kjekk, jeg fant en kurv i mørkt tre jeg hadde liggende og det er den fargen det går i her hos oss :)

    SvarSlett
  4. Hei Hilde, trivelig å se dere alle 3, på Byporten - det skjer ikke så ofte :-D Linda Acay

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du vil være med på giveawayen min:)
    Lykke til...

    Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  6. Så kjekk;)
    Jeg leter også bestandig etter løsninger som gjør at det ser ryddigere ut. Vi har en sånn Stressless puff som er hul nedi og kjempekjekk!
    Jeg også elsker Vossatassar, småtten har den heldressen han også;)
    God helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Den där boken "Mine 100 förste ord" fick min son i 1-års present (fast på svenska då förstås), det är nog den bok han tyckt allra mest om förutom böckerna om Halvan (Vet inte om de finns på norska). Han läste den och tittade i den i flera år (nu är han 4) och den är helt utsliten :-)

    SvarSlett
  8. Oppbevaring i stuen når barna er små...kjenner igjen det! Må si det er ikke så litt deilig at de nå har tingen sine på rommet!

    Klem Anna

    SvarSlett
  9. Kjenner meg igjen i det med leker overalt ja :) Har planer om å finne mange nye løsninger for bedre organisering i hele huset vårt. Et ambisiøst prosjekt, med andre ord :) Ellers kjekt at du ville være med på min Give Away! Ha en strålende helg :)

    SvarSlett
  10. Det var ganske smart, men hadde ikke holdt så lenge her. Hos oss mmå det digre plastkasser til for å få plass til lego, togbane og slikt som små gutter leker med.

    SvarSlett
  11. ..och så kul att du är med i vår tävling! kramis

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!