onsdag 24. august 2011

Nytt oppbevaringstips


Jeg elsker gode løsninger til smart oppbevaring. På IKEA har de jo alt og litt til.  I sommer kjøpte jeg et sett av God Morgon oppbevaring til badet, og de er utrolig smarte. Dette medførte at mine kjære svigerforeldre måtte ta med 2 til da de kom på besøk. Tusen takk for det :) Nå er alt ryddet og satt i system, og jeg er kjempefornøyd. Så ønsker du ryddighet og oversikt på badet er disse virkelig å anbefale. Du finner også andre kjekke produkter i samme serie. Må sjekke ut disse neste gang jeg er på IKEA :)

Ønsker alle en super kveld! Sees i morgen

4 kommentarer:

  1. Smarte tips er alltid kjekt:) Ikea har mye smart og fint:)
    Håper du får en fantatsisk fredag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. De var jo super kjekke...burde jeg absolutt hatt på badet mitt også.Evig kaos når 5 mennesker deler ett bad.
    Håper du har hatt en fin helg.

    Klem Hege-Mamma til 3
    ps: Har en give away på bloggen,fra arts & Crafts,meld deg gjerne på hvis du har lyst!

    SvarSlett
  3. Disse var jo kjempekjekke, slutt på alt som ligger og slenger i baderomsskuffene !!!
    Takk for tipset
    Klem

    SvarSlett
  4. Å ja, vi er alltid ute etter mer orden og mindre rot. :-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!