mandag 15. august 2011

Lykke fra Beck Søndergaard


Lørdag fikk jeg en utrolig fin pakke i posten! I den lå denne herlige Granny pursen fra Beck Søndergaard som er laget av åleskinn. 

Jeg var så heldig å vinne denne i en konkurranse hos Daisy shop.  De har nettbutikk og egen blogg, og jeg kan anbefale å sjekke ut begge deler.

Tusen takk for den flotte premien! Den kommer til å bli masse brukt fermover ♥

Og vil du teste din vinnerlykke, så titt innom meg i morgen for da kommer en ny flott konkurranse her hos meg! Ha en herlig mandag kveld!

4 kommentarer:

  1. Wow, den var knallfin! Gratulerer med fiiiin premie:)

    SvarSlett
  2. Oooo, heldige du;)
    De er knallfine ♥
    Og Daisy-damene har sååå mye fint i shoppen sin, også er de så hyggelige - har mye og si det og;)

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Heldig du er:) Kjempe lekker:)
    Ønsker søte deg en nydelig uke:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer til deg med denne flotte premien! Skjønner godt du ble glad når den kom i postkassen ja.:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!