onsdag 31. august 2011

Herlig sangstund med prinsen ♥


Vi har tidligere skrevet om de flotte Sing Sang kortene vi har fått. Vi har boksen "Mine aller første sangkort" som vi har brukt masse - veldig masse - nesten daglig faktisk. 
Lilleprinsen elsker sang og musikk, og nå som han er blitt større syntes han det er veldig morsomt å se på bildene og lære seg forskjellige ord. For 14 dager siden sang han selv for første gang, og det rørte mammahjertet veldig ♥


Kortene har gitt oss masse glede og kan virkelig anbefales. Ikke bare er det kjekt med alle de fine sangene, men alle kortene er dekorert med nydelige bilder som vi bruker masse tid på å se på og snakke om.


Nå har Sing Sang gitt ut den komplette triologien, og lagt ut lydfiler til alle sangene både på nettsidene sine og på Facebook. I tillegg til de boksen som vi har inneholder triologien også "Mine første sangkort" og "Mine andre sangkort".

Her i huset er det blitt enda mer stas å synge med musikk til og prinsen digger og danser mens vi synger og koser oss!


En ting som jeg som mamma liker veldig godt med disse kortene er at man må jo tilstå at man har glemt endel av sangene i løpet årene, men med musikk og tekster så kommer de tilbake med en gang! Herlig!
Om du er rask, kan du enda være med i konkurransen på Facebooksidene hvor du kan vinne den komplette triologien. Denne slutter i dag.

Om du har lyst å kjøpe kortene kan du gjøre det her. Her ligger også lydfilene og du kan se nærmere på kortene.

Vi har også fått "Mine første rim og regler" og "Sanger og aktiviteter som hører julen til" som vi har kost oss masse med. Den er ikke i triologien, men jeg kan absolutt anbefale disse også! Tusen takk igjen  til Sing Sang for de flotte boksene vi har fått.
Ha en flott kveld og ikke glem og synge sammen med de små ♥

5 kommentarer:

  1. Hei søte:)
    Kan tenke meg dere koser dere med sing sang kortene:) Aleksander er nok altfor stor for de,men etter alt det positive jeg har hørt om dem er det nesten så jeg bestiller de bare for å ha de..hehe..
    Ha en fin kveld:)
    Herlig bilder av lille prinsen din:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Deilige bilder og historie <3 Flere og flere bruker sangkortene når poden skal lære å lese :)Nå vet jo ikke jeg hvor stor han er, men ... bare for å ha sagt det :) http://www.facebook.com/SHUFFLEbook.singsang#!/video/video.php?v=10150350971958142&oid=112590444816&comments

    SvarSlett
  4. Hei! Muldvarp-konkurransen på SPRELLbloggen er nå avsluttet, og jeg har den store glede av å meddele at du er en av de 5 heldige vinnerne! Gratulerer! Flott om du sender meg fullt navn og postadresse til veronica@sprell.no, så postes gevinsten så fort som mulig:)

    SvarSlett
  5. Hei, tror vi må gå i anskaffelse av sing sang kort vi også:) Hos oss digges det musikk & dans!
    Ha en nydelig helg når den kommer!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!