tirsdag 2. august 2011

Dior

Da vi var på ferie i USA for 2 år siden ble det gjort noen veldig gode kjøp. Et av dem var en sort skinnveske fra Dior. Jeg har brukt vesken veldig mye, og størrelsen på den er helt perfekt.


Den rommer alt jeg trenger og litt til. den ser liten ut på bildet, men jeg kalrer å få laptopen oppi den om jeg trenger det. Her er bilder fra hvordan den ser ut inni og noen detaljer fra vesken:




Vesken er selvfølgelig ekte og kjøpt i en Dior butikk. De hadde utrolig mye flott. Ikke bare vesker, men også utrolig masse flotte sko. Jeg var godt gravid da jeg var i USA så det ble dessverre ikke skokjøp da. Føttene var ikke var som de pleier, men hovne og store og dermed har jeg til gode å investere i noen lekre Dior sko!

Vesken er blitt en av mine yndlingsvesker. Skinnet er så mykt at det må nesten kjennes på for å skjønne hvor fint der er. Og jeg regner med å bruke denne i mange, mange år ♥

Ønsker alle en nydelig kveld - med eller uten veske :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefin den veska der, utrolig deilig med designerveske, kan ikke sammnelignes med å kjøpe billige kopier på Lindex. men men venter i spenning på hva mitt neste kjøp blir:-) har en DVF veske i kikkerten:-) har lagt deg til på linkene mine på bloggen. check it out:-)

    SvarSlett
  2. Oioioi, denne er bare helt superfin :O)
    kunne gjerne eid en slik, jeg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Kjempe lekker den veska di:) Hadde ikke hatt noe i mot å hatt en sånn:)
    Ønsker søte deg og dine en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!