søndag 28. august 2011

Båttur

Oh lykke! I helga har vi endelig vært på båttur igjen! Ikke noe er som å være på sjøen og høre bølgeskvulp, måkeskrik og kjenne lukten av saltvann ♥

Det ble bare en kort tur denne gangen, da yr ikke traff helt med værmeldingen. 




Denne steinkjærringa er plassert på en liten holme mellom Nesna og Hugla.


Og her koser skarven seg. Øya i bakgrunnen er Hugla og bakenfor der skimtes Skorpa.


Her er prinsen som så gjerne ville være skipper på skuta! Alt som pappa gjorde ville også han gjøre :) Godt fortøyd til kai, var det likevel morsomt å prøve rattet litt da han trodde at han ikke ble oppdaget!

På vei hjem stoppet vi på utkikspunktet på Sjonfjellet, og fikk en herlig utsikt til Træna og Lovund:


Og Sjona:



Helgelandskysten er bare så nydelig uansett vær. Nå krysse vi fingrene for masse godvær fremover, slik at vi enda kan få nyte mange stunder i båten!

Ønsker alle en fortsatt nydelig kveld og en herlig uke! ♥

3 kommentarer:

  1. Herlig bilder:) Så kos med båttur,kan tenke meg dere koste dere:) Håper dere får masse fin vær,så det blir mange båtturer på dere:)
    Ønsker deg og dine en fiiin start på den nye uka:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg! Så koselig blogg du har :) Kjempekjekt at du er med på konkurransen! Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Kjempe kjekt med båttur :)

    Nå har jeg endelig, etter alt for lang tid sendt deg premien fra give awayen min. Må bare beklage at det har tatt så lang tid. Sendte med to ekstra overraskelser som plaster på såret:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!