søndag 31. juli 2011

Vinnerlykke

Jeg har vært så heldig å vunnet fler giveaways i løpet av sommeren med nydelige premier! Tusen takk for de flotte premiene!

Denne nydelige genseren fra Nøstebarn, vant jeg hos Lykkelig singel på babyjakt i København. Genseren var aldeles nydelig ♥


Så fikk jeg pakke fra Josimo hvor jeg hadde vunnet det nydeligste sukker og fløtesett fra PIP. Det er allerede tatt i bruk, og jeg har fått mange koselige kommentarer på det. Noen som vet om dette kan vaskes i oppvaksmaskin?





Og så fikk jeg pakke fra Min drøm. Hun har spennende dager, så her må vi alle krysse fingrene for positivt resultat ♥

Den siste pakken som dukket opp var fra Kristine hvor jeg fikk en flott ansiktsmaske og masse spennende prøver. Jeg har ikke rukket å prøve noe enda, men gleder meg veldig til det!


Det er alltid så morsomt med pakke i posten, og jeg er veldig glad for alle de flotte pakkene som har funnet veien til meg! Tusen takk igjen!

Om derer har lyst til å prøve vinnerlykken og enda ikke har vært med i sommerkonkurransen min, så er dette kanskje dagen for å prøve lykken:
Konkurransen finner du her.

Ønsker dere alle en flott søndag kveld ♥

4 kommentarer:

  1. Så bra at pakken kom trygt fram, og koooos deg med ansiktsmasken. Deilig med litt egenpleie :-))

    Klem frå Kristine :-)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er!! :-) Jeg vasker ikke mitt Pip-servise i oppvaskmaskinen

    SvarSlett
  3. Så heldig du er:) Gøy med pakker i posten:)
    Klemklem

    Ønsker deg og dine en herlig start på august:)

    SvarSlett
  4. Ta ein kikk på bloggen min - sender du over adressa di :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!