mandag 18. juli 2011

Trekning av body


Da har jeg endelig fått talt opp loddene, som ble 74 i tallet. Tusen takk til alle som ville være med! Og ikke minst tusen takk til Preceli for den flotte premien ♥

Jeg har brukt random.org til å trekke en heldig vinner, og denne gangen ble det:


Og den som skjuler seg bak lodd nr 12 er  Min Drøm. Gratulerer så masse! Send meg adressen din på mail som du finner under om meg her på bloggen. Skriv hvilken str du vil ha på bodyen og om du vil ha til gutt eller jente eller kanskje nøytral? Jeg håper du blir like fornøyd med din som jeg er med min!

Til alle dere andre som ikke vant - bli gjerne med i sommerkonkurransen min som du finner HER.

Ønsker dere alle en super kveld ♥

4 kommentarer:

  1. Grattis til heldig vinner!
    Ha en herlig mandagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren ;) flott body. Og takk for kommentar inne hos meg :). Jeg har fått de kolonnene på utforming av bloggen, det er ganske lett ;) en legger til en "gadget" øverst med etikketter. Litt vanskelig å forklare ;) ha en fin kveld videre :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer til heldig vinner :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren:) Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!