tirsdag 19. juli 2011

Søstrene Grene

I helgen fikk jeg endelig handlet på Søstrene Grene igjen. Jeg fikk kjøpt mange flotte småting til en billig penge. Til kjøkkenet ble det nye oppvaskkluter, skjeer og øser i nydelige sommerfarger.



Gleder meg allerede til å besøke søstrene igjen! Synd de ikke har butikk i nærheten av der jeg bor, men da blir jo gleden ekstra stor når man er et sted der de har butikk ♥

Nå skal jeg kose meg med sesong 2 av Solsidan. Det er en utrolig morsom svensk serie, og har du ikke sett den kan den virkelig anbefales!!!

Ønsker alle en flott sommerkveld!

7 kommentarer:

  1. Søte ting du har kjøpt:) Jeg var på søstrene grene på fredag,og de har jo så mye fint..Billige er det også:) En av mine favoritt butikker det der..
    Kos deg i kveld...
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige ting du har kjøpt.Har kjøpt en del i denne herlige serien jeg også:)

    Gratulere til vinneren under her:)

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Herlige ting du har købt - jeg elsker også at shoppe hos søstrene grene - der er altid et eller andet man kan købe der.
    Ha´en god onsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Fine ting og søte sommerlige farger! Herlig!
    Har aldri vært på Søtrene Grene enda, så regner med jeg har en stor fristelse tilgode der :)
    Ha en fin kveld videre!

    Ps, stikk gjerne innom og bli med på min sommergive away :)

    SvarSlett
  5. Å er solsidan beg igjen?? Den er så bra. Kjempefine ting du har kjøpt.. KLem Henriette

    SvarSlett
  6. Jeg var på Søstrene Grene senest i dag. Tok meg god tid, plukket masse rart her og der og ble som vanlig positivt overrasket over sluttsummen. :-)

    SvarSlett
  7. Enig :) Man kan ikke gjøre annet enn å elske denne butikken :)

    En god ønskes deg fra meg
    Klem klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!