søndag 17. juli 2011

Sommerferie og champagne


Ferie er bare det beste som finnes! Nyte herlige dager sammen med familien og bare kose seg ♥ Vi er akkurat kommet hjem fra noen herlige dager i Riga og en helg i Trondheim. Dere skal få høre mer om dette etterhvert :) Godt å komme bort, men også godt å komme hjem!

Nå nyter vi en nydelig sommerkveld, og måtte ta opp en flaske med Moët & Chandon Rose Imperial! Vi var på besøk på Moët & Chandon i 2008, og det kan absolutt anbefales om dere er i Champagne :)

Til dere som venter på trekningen av konkurransen - dere må nok vente til i morgen før dere får vite hvem vinneren er! For i kveld skal som sagt sommeren nytes!

Sommerklem fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Kos dere masse med velfortjent ferie og champagne :)

    SvarSlett
  2. Så bra at dere har hatt en fin ferie:) Håper du koste deg med champange hjemme..Deilig å komme hjem etter noen dager orte,kan jeg tenke meg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Har du også vært i Riga? Så moro, vi var der fra mandag til fredag sist uke - har lagt ut reisebrev i bloggen min nå, gleder meg til å lese om deres tur :)

    SvarSlett
  4. Så deilig med ferie og varme sommerdager. Ha en fin kveld, klem fra Kine :-)

    SvarSlett
  5. Hejsa.
    Jeg har tilføjet mig som følger af din blog, og tilføjet dig som følger på min blog ( du kan ikke selv melde dig til).
    Ønsker dig held og lykke i min giveaway.
    Ha´en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!