torsdag 28. juli 2011

Oppskrift på Limonade?


Da vi var i Trondheim var vi og spiste cupcakes på Fairytales cupcakes. Disse smakte fortreffelig. Det gjorde også den fantastiske limonaden som vi kjøpte med oss hjem.

Her vi bor er det ingen som selger denne limonaden såvidt jeg har sett, og det blir litt langt å reise til Trondheim hver gang man får lyst på herligheten. Så derfor kjære lesere - er den noen av dere som kan ha en oppskrift på hjemmelaget limonade?

Krysser fingrene og håper at noen har noe slikt :)

Nyt sommerkvelden!

5 kommentarer:

  1. Hørtes perfekt ut med en slik helg! :)

    Har desverre ikke noen god oppskrift...

    Ha en fin fredag du også! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Hilde!

    Har med stort hell laget limonaden som du finner på Trines matblogg. Den falt i smak hos både små og store.

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  3. Denne er ganske god: http://cecilieiforstaden.blogspot.com/2010/07/limonade.html

    :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du etterlyser oppskrift på lemonade,så kan jeg kanskje prøve en av de du har blitt tipset om også:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Du vant Gi-Borten på bloggen min :)
    ta en titt innom... ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!