fredag 1. juli 2011

Klar for årets Tour de France?


Da er det ikke lenge før startskuddet går for første etappe av årets Tour de France ♥ Jeg satser som alltid på å få med meg så masse som mulig, og at vi får minst en norsk etappeseier!

I år skal det sykles i mange områder som vi har feriert i, så det blir ekstra stas!

Og som ikke dette er nok, så skal jeg få med meg bryllup i morgen ettermiddag i Monaco. Her har vi også vært mange ganger, senest i oktober i fjor. Her er et par av bildene vi tok da:

Her er det min trofaste Willvin veske som nyter utsikten fra Fyrstepalasset. Vesken har fulgt meg daglig i over 1 år nå, og jeg klarer meg ikke uten!!

Kanskje jeg legger ut flere Frankrike bilder etterhvert som Touren går sin gang :)

Ønsker alle en herlig helg!

1 kommentar:

  1. Gave venter deg ...
    Trenger bare adressen din :-)
    sivmj@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!