onsdag 20. juli 2011

Ferietur til Riga

Forrige uke var vi i Riga- Vi hadde ikke vært der før, og var spent på byen! Gamlebyen var veldig flott. Mange flotte bygg, og utallige resturanter og cafeer.


Hotellet var helt fantastisk. Vi bodde i en suite på Hotel Centra i gammelbyen. Suiten var diger, og det vare eget soverom og egen seng til mini.  De ordnet henting på flyplassen til en god pris - og det var veldig kjekt siden vi hadde med oss mini, flere kofferter og trille! Betjeningen på hotellet var også veldig hyggelig og hjelpsom, noe som er kjekt! Hotellet kan absolutt anbefales om du skal til Riga.

Torget i gammelbyen.

Det ble også tid til spa - og jeg var på Aqua villa spa og fikk både massasje, pedikyr og fikk ordnet håret! Det var helt herlig, og det er synd at man ikke kan unne seg slikt oftere!

Har du veldig godt syn, så skimtes jeg om mini på bildet :) Her er vi foran bygningene som kalles for "De tre brødre"

Her er noen flere bilder fra byen:



Og mini fikk også kose seg og utforske de nydelige trange gatene i gammelbyen:

Shopping ble det også. Kommer tilbake med shoppinginnlegg senere ;)
Ønsker dere alle en trivelig kveld ♥

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Har aldri vært der selv, men hører mange snakker om at det er bra.

    Håper dere har kost dere masse!

    Ha en fortsatt god sommer. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Har ikke vært der jeg heller, men det så koselig ut i gamlebyen. Gøy å fotografere flott arkitektur og brosteinsmiljø!

    SvarSlett
  3. Der å det veldig koelig ut:) Jeg har ikke vært i Riga,men fikk veldig lyst til å reise dit nå.. kan tenke meg dere koste dere:) Ønsker dere en fiiin dag:)
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Det var mange bilder fra samme steder som vi var, ser jeg - kanskje så vi hverandre også? Hehe, litt snodig egentlig, at vi var der samtidig... En herlig by, gubben og jeg var jo alene, men vi er rimelig sikre på at vi skal tilbake dit, kanskje ikke på samme hotell som vi var, men til Riga skal vi igjen en gang :)Flotte bilder du har tatt, er nok litt flinkere enn meg på bilder og redigering, du :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!