onsdag 27. juli 2011

Durance


Sakte men sikkert begynner man å gå tilbake til hverdagen etter de grusomme hendelsene. Det er ekstra godt å være sammen med de man er glade i og bruke tiden hjemme.

Jeg har fått meg nytt vaskemiddel som jeg tenkte jeg ville fortelle dere om i dag. Etter å ha brukt grønnsåpe og Ajax i alle år, har jeg nå anskaffet meg vaskemiddel fra Durance. Dette vaskemiddelet lukter helt fantastisk. Jeg valgte varianten grapefrukt og salvie, og syntes den lukter veldig friskt og godt.

Produktene er basert på gamle tradisjonelle oppskrifter og med deilige dufter fra Provence i Frankrike - mitt favorittferieland ♥. Takket være Durance sin egen parfymemaker i Grasse får man ekte franske dufter i produktene. Og ikke nok med at det dufter deilig og skaper den gode, franske følelsen som jeg elsker - disse produktene er også 95% naturlige og de er 95% biologisk nedbrytbare!

Jeg fikk kjøpt denne på Home and Cottage her jeg bor, og tror nok ikke det er siste gangen vaskemiddel fra Durance er i hus.

Ønsker dere alle en fin sommerkveld! Ta vare på hverandre ♥

Sommerklem

4 kommentarer:

  1. Skulle gjerne lukta på det vaskemiddelet - hørtes deilig ut! Sverger til gammel og god, grønn Zalo selv. ;) Tuuusen takk for hyggelig og varmende kommentar på mitt gutte-dåpskort! :) Her har det vært mest ferie fra scrappesakene i sommer. Jeg har prioritert fjellturer og friluft og er godt fornøyd med det! :D Høst og vinter er virkelig tid for hobby! Nå skal scrappesakene mine pakkes ned i esker - flytting rett rundt hjørnet! :) Fortsatt god sommer!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  2. Var på Home & Cottage idag og luktet rundt på Duranceproduktene jeg også. Fantastisk lukt på noen av lysene og såpene og vaskemidlene altså;-)!
    Tror jeg må gå til innkjøp av slikt selv!:-)

    GOd onsdagskveld til deg:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Jeg har også siklet litt på duranceproduktene... Kanskje jeg skulle slutte og sikle, og rett og slett gå til innkjøp av en såpe eller to...? ;)
    Takk for tips! Ha en fin torsdagskveld! :)

    SvarSlett
  4. Den tror jeg at jeg må prøve:) Takk for tips,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!