tirsdag 14. juni 2011

Trekning av t-shirt fra LipFish


Tusen takk til alle dere som var med i konkurransen for å vinne en kjempestilig t-shirt til barn fra LipFish. Og ikke minst tusen takk til LipFish for den flotte premien!

Jeg har som vanlig trukket med random.org, og denne gangen ble det


Og den som står oppført med lodd nr 27 er Swimzy - Siw Anita! Hurra for deg! Send meg en mail med adressen din og hvilken størrelse du vil ha på t-skjorten!
Til alle dere andre som ikke var så heldige denne gang, LipFish sine stilie klær fås kjøpt flere steder i Norge

I morgen kommer det en ny konkurranse. Til da kan jo de av dere som enda ikke er med i BabyBjörn-konkurransen bli med i denne!

Ha en knakende flott tirsdag ♥

1 kommentar:

  1. Åhhh så gøy jeg vant denne:D Ønsker jeg i str 1 år!! :)
    klem fra swimzy, siv anita

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!