tirsdag 21. juni 2011

Trekning av BabyBjörns nye bæresele Miracle


Da har jeg endelig fått talt opp alle loddene og fått trukket en lykkelig vinner av BabyBjörns nye bæresele Miracle!

Tusen takk til alle som har deltatt. Det har vært fantastisk at så mange ville være med.

Trekningen er gjort med Random.org denne gangen også for å få en rettferdig trekning.

Vinneren ble:




Og bar nr 87 skjuler det seg denne kommentaren:


Gratulerer så masse til deg Heidi! Send meg en mail med adressen din så snart som mulig, så dukker nok bæreselen opp i posten om ikke lenge. Håper barnebarnet ditt blir fornøyd!

Tusen takk til BabyBjörn for den flotte premien, og for et kjempeflott samarbeide enda en gang!

Til alle dere andre som ikke vant - bli gjerne med i min nye giveaway HER.

2 kommentarer:

  1. Grattis så mye til den heldige vinneren!
    Litt missunnelig altså, tihi, men krysser fingrene med din andre konkurranse:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Gratulerer, Heidi - som vinner av bæresele! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!