onsdag 1. juni 2011

Tips til barnehagestart!


Jeg har vært så heldig å få teste ut et stempel fra navnestempel.no

Dette stempelet kan stemples rett på klær. Stemplene tålet vask helt opp til 90 grader og tåler mange vask. Om stempelet begynner å bli svakere, kan mer blekk etterfylles. Stemplene leveres med 100% fornøydgaranti.

På stemplene er det plass til 2 linjer med tekst, og man kan velge et symbol også. Finner du ikke et symbol du liker, tar de gjerne imot forslag til nye motiver. Det er veldig lett å bestille stemplene på nettstedet, så det er bare å sette i gang :)

Jeg syntes dette fungerer godt, og er utrolig lett å bruke. Jeg kan trygt anbefales dersom du leter etter en effektiv og god måte og merke klærne til barnet ditt på!

Ta en titt innom navnestempel for å lese mer om produktet og for å bestille om du har lyst til det ♥
Tusen takk til Navnestempel for at vi fikk det flotte stempelet!

Ønsker dere alle en fin kveld og en herlig fridag i morgen! Ikke glem å være med i de 2 konkurransene mine om du ikke allerede deltar!

1 kommentar:

  1. Åååå dette ser bare helt fantastisk ut!!! :)
    Kan jeg spørre hvordan du fikk et for å teste?

    Håper du har en fin kveld!

    klem June:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!