mandag 27. juni 2011

Sommer i hagen, ubuden gjest og pakke i posten

I dag har vi hatt en fantastisk sommerdag her, og det er deilig med temperaturer som er godt over 20-tallet i skyggen! Måtte det bli MANGE slike i sommer ♥ Jeg måtte ut å ta noen bilder av alle de flotte blomstene som pynter opp uteområdet vårt - både i krukker og på trær.


Og mens jeg var ute og koste meg med sommer, blomster og sol, så oppdager jeg denne enorme, ubudne gjesten.......


Jeg kom meg akkurat unna før den gikk til angrep!!

I forrige uke fikk jeg en spennende pakke i posten! Jeg fikk en bukse og en body fra den flotte nettbutikken Armer og Ben. Dette settet er laget i soya-fiber. Vi er så heldige å skal få teste ut disse klærne, så når vi har brukt de noen ganger, skal dere få tilbakemelding! Jeg er veldig spent, da jeg liker å tenke grønt, og dette materialet i klær er nytt for meg. Klærne kjennes iallfall utrolig myke og gode ut, og prinsen anerkjente klærne ved å kose på dem :)

Nå skal jeg gjøre litt husarbeide, siden husmor-roboten enda ikke er oppfunnet! Ønsker dere alle en herlig kveld!

Klem fra Hilde ♥

2 kommentarer:

  1. Åååå fysørn, hvorfor MÅ de der krypene finnes i MITT uteområde - har jeg ofte panisk tenkt, mens jeg springer i sikkerhet :O)
    hahaha, godt du oppdaget den i tide.....usj.
    Nydelige sommerplanter!
    Ønsker deg en super sommer, Hilde.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Så spennende! Gleder meg til å lese "anmeldelsen" av soyafiber-klærne!
    Ha en fin sommerdag! :)

    P.s. I dag er det et aldeles utmerket husarbeidsvær! ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!