torsdag 16. juni 2011

Ny LO


Prøver å få scrappet litt fotoalbum innimellom alt annet. Merker at tiden ikke strekker like godt til nå som før man fikk barn. Men det er deilig å sette seg på scrapperommet og lime inn herlige minner. Denne LO'en har leg laget i dag etter en skisse som Skissedilla har laget til utfordring 116. Bildet er fra ca 1 år siden. Utrolig hvor liten prinsen vår var da!

Jeg har brukt Slicemaskinen til bokstavene, stemplet distress ink rundt bildet, og remsene bak bildet er rester. Blomstene, hjertet og tag'en er også noe jeg har hatt liggende i en skuff ei stund.

3 kommentarer:

  1. Virkelig koselig at du ville bli med på give away`en min!:)

    Klem,Meta

    SvarSlett
  2. Så søt da!
    Og ja, tiden flyyyr så altfor fort!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin denne var. Kult med stripene som stikker frem :-)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!