fredag 17. juni 2011

Ny almanakk


Jeg er så heldig å få en personlig almanakk fra Tryckdig, og i dag har jeg bestilt meg ny almanakk!

På Tryckdig så kan man velge bilder på omslaget selv, bestemme farger på skriften og velge hvilken farge spiralen som holder almanakken sammen skal ha.

Forsiden er beskyttet av hard plast. Man kan også bestille en strikk som holder almanakken sammen når den ligger i vesken.

Man kan også bestemme hvilke farger innholdet skal ha, samt legge til bursdager og merkedager.


Bli gjerne med på Facebooksiden til Trygkdig. Akkurat nå har de en konkurranse hvor du kan vinne en slik flott almanakk!

Nå er det bare å vente på at herligheten skal dukke opp i postkassen min. Da skal dere få høre mer om hvordan den!

Ha en herlig fredag alle sammen ♥

Bildene er lånt med tillatelse fra Tryckdig

3 kommentarer:

  1. Åh, den ser virkelig kjekt ut!! :D
    Når jeg engang får barn vil den være perfekt! :)
    klem fra swimzy

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!