tirsdag 7. juni 2011

Lykke fra Italia


Hjem kära hjem hadde for litt siden en utrolig flott giveaway. Denne var jeg så heldig å vinne, og denne pakken kom i posten i dag! Jeg kan nesten ikke vente med å få laget meg en espresso og prøvd både syltetøyet, oljen og likøren!

Tusen, tusen takk for den flotte pakken. Nå blir nok lysten på Italiatur til høsten enda større ♥

Er det noen av dere som har tips til Italia med en liten en? Prinsen blir ca 20 måneder når vi tenker på å reise om alt går etter planen. Tar imot alle tips - både overnatting, nydelige byer, mat, shopping (noen som har vært på outletene i Toscana?), bading og ellers ting som er kjekt å vite :)

Ha en nydelig kveld!

3 kommentarer:

  1. Så flott at du likte gaven!!
    Vi var i Piemonte i nord Italia, leide privat. Ikke bading på oss denne gangen men en meget fin tur med masse natur o avslapping. Dessverre har jeg lite erfaring eller med Italia reiser, har bare vært i Rimini som 17-åring..noen år siden det ;o)
    Vi leidde bil på flyplassen, noe vi blir å gjøre flere ganger når vi er ute å reiser. Så godt å ha sin egen bil, ta seg rundt å se litt mer enn BARE være rundt hagen eller reise med buss.
    Neste tanke vi har gjort oss er å leie båt i middelhavet noen uker, kanskje du har noen erfaringer med det?!

    Kos deg med esspresso, Klem Anna

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Gratulerer med den flotte gevinsten. :)
    Takk for at du vil følge meg og blir med på min give away. :)
    Artig med egen blogg for give away. :)
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    Her hos meg er det frustrerte fruer som gjelder. ;)

    SvarSlett
  3. Ooo, herlige give away-premie det der!
    Kos deg så mye :o)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!