torsdag 9. juni 2011

Gjenferd!


I dag kom endelig den nye boka til Jo Nesbø - Gjenferd! Jeg har for første gang i mitt liv gått til anskaffelse av en bok på den dagen den blir utgitt, og har allerede begynt å lese. Begynnelsen på boken er i kjent Jo Nesbø stil, og  jeg syntes allerede dette lover veldig godt! Jeg føler allerede at jeg nesten ikke kan legge den fra meg!

Siden det enda er 27 grader her i skyggen, tror jeg at jeg skal sette meg ute å lese videre og nyte sommerkvelden! Håper dere alle har en fin kveld der ute - med eller uten Harry Hole!

5 kommentarer:

  1. Kan ikke vente med å kaste meg over den:) Er stor JO Nesbø fan selv!:D

    SvarSlett
  2. Jeg fikk den også i dag! Sparer den til i morra kveld, da skal jeg sette i gang!

    SvarSlett
  3. Med den tittelen så må den jo bare være spennende!!! Kos deg.

    SvarSlett
  4. Gleder meg til den jeg også!!
    Også kom den ut på den beste dagen i året også, tihi:-)
    Har dessverre ikke så mye tid til å lese om dagen - men denne boka SKAL jeg få lest i sommer altså!
    Ha en kos torsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Denne gleder jeg meg til, men ligger en bok etter i løypa. Skal ta fatt på Panserhjerte nå. Kos deg.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!