mandag 20. juni 2011

Barnesikring på kjøkkenet


Nå som Mini er overalt, er det viktig å sette vekk Zalo, oppvasktabeletter og annet som han kan få tak i. Jeg har hatt oppvasktabelettene i et gammelt Norgesglass og hatt Zalo på en oljeflaske som er langt unna små, nysgjerrige hender. Jeg ble fornøyd med denne løsningen ♥


Skal prøve å få trukket BabyBjörn-konkurransen i morgen, så titt innom da for å se om du er den helige vinneren. I kveld har vi planlagt neste reise, så da strakk ikke tiden til for trekning! Noen som har tips til Riga, så blir jeg kjempeglad ♥

4 kommentarer:

  1. Det var jo kjempe lurt å gjøre det slik! Tror jammen jeg skal gjøre det samme! ;) Det ble jo nesten litt dekorativt i tillegg... :)

    SvarSlett
  2. Flott måte å bruke norgesglass på .Tror jeg må herme litt der ja;)
    Klem charlotte

    SvarSlett
  3. Åååh, så kreativt - Det var jo kjempefint!!!! :)

    SvarSlett
  4. Jeg har også zalo i en helt lik oljeflaske fra Åhlens, og er kjempefornøyd;) Lurt å ha oppvasktabletter på norgesglass også!

    var i Riga for noen år siden, og det er veldig fint i Gamlebyen der, mange koselige cafeer og restauranter. Ellers var det et stort marked der og mange spahoteller;) ha en flott tur!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!