fredag 3. juni 2011

Årets smarteste body?


Jeg er så heldig å samarbeide med Smart by Jezz og Preceli. Jeg har fått teste ut denne fantastiske og smarte bodyen som ByJezz har laget.

Vi har ventet på å få teste denne flotte bodyen, da det ikke har vært vær til korte ærmer, men nå er endelig sommeren på vei og vi har fått testet den flere ganger de siste ukene!


Bodyen er sydd slik at man kan sjekke om barnets bleie må skiftes uten å ta den av. Og som ikke dette er nok, er alle bodyene sydd med 2 sett lukkemekanisker, slik at man kan bruke bodyen mye lengre selv om barnet vokser! En annen fantastisk ting med denne bodyen er at den er laget i 100% økologisk bomull! Det liker vi til våre små barn ♥

Vi har brukt denne flere ganger den siste måneden, og check-me løsningen er genial. Halsåpningen er  sydd slik at bodyen er lett å ta av og på, og med en baby som helst vil at påkledningen skal skje fort er dette veldig kjekt. Jeg syntes også at det bra at plagget er sydd slik at man kan bruke det lenge siden det er 2 sett med trykknapper. Det er kjekt å ha noen klær som varer litt lengre enn noen måneder. At plagget er laget i økologisk bomull er også et stort pluss. Stoffet er veldig behagelig og mykt. Denne bodyen er så kjekk at man burde hatt flere enn  en! Preceli selger denne, så løp og kjøp! Du får den under 200 nok, dvs at den er tollfri inn til Norge! Me like! 

Her kan du se en video hvordan bodyen fungerer i praksis.


Følg med bloggen min videre, for om ikke lenge får akkkurat DU mulighet til å vinne en slik body til barnet ditt!

Tusen takk til ByJezz for at jeg fikk denne flotte bodyen, og til Preceli som skal lodde ut en slik en  ♥

3 kommentarer:

  1. Denne var jo kjempesmart. Må vel anskaffe meg en slik. Ha en herlig uke Hilde :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Denne så fantastisk ut! En slik en skal min lille ønske seg til bursdagen :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Å det var utrolig mye fint på den siden...Sikle sikle

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!