fredag 20. mai 2011

Vinn BabyBjörns nye bæresele Miracle - AVSLUTTET


Jeg er så heldig å få samarbeide med BabyBjörn igjen, og denne gangen kan du vinne den nye bæreselen deres - Miracle.

Miracle er den nye bæreselen fra BabyBjörn som er perfekt for deg og ditt barn. Du kan bruke den fra barnet er nyfødt, og til det er ca 15 måneder. Når barnet blir så stort, vil det som  regel utforske selv. Bæreselen holder 12 kg. Den har flere justeringer for ekstra god komfort for den som bærer. Du flytter vekten mellom hofte, skuldre og midje etter behov ved enkle justeringer. Stoffet og sømmene gnager ikke, og selen kan vaskes på 40 grader.  BabyBjörn har samarbeidet med barneleger når denne er laget. Les mer om den flotte selen her.

Vil du vinne dette vidunderet av en bæresele, så må du gjøre følgende:

1. Hvilker materiale er bæreselen laget av? ( 1 lodd) (titt inn her for å finne svaret)
2. Hvorfor skal du vinne denne flotte premien? (1 lodd)
3. Følge bloggen min. (1 lodd)
4. Skrive om konkurransen på bloggen din/sidebqaren på bloggen din (bruk bildet ovenfor) (1 lodd) og/eller på Facebook (1 lodd)

Totalt kan du få 5 lodd. Husk å skrive hvor mange lodd du har tatt i kommentaren din.

Konkurransen varer til 19.06.11. Lykke til!

Og tusen takk igjen til BabyBjörn for den flotte premien ♥

62 kommentarer:

  1. Hei Hilde!! Superflott bæresele, brukte selv Babybjørn sin 2000 modell når det var sktuellt!
    Du er vinneren av Give away inne hos meg på "Hjem kära Hjem"! Mail meg adressen din så kommer pakke på posten!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Bæreselen er laget av 60% bomull och 40% polyester.

    Hvis jeg vinner skal jeg gi den bort til min søster som venter ei lita jente i sommer!! Dette blir spennende!
    Tar 3 lodd jeg da! For følger er jeg jo fra før:-)

    SvarSlett
  3. Å,for en fin premie! Jeg blir såklart med, og linker på facebook :)
    Materialet er 60% bomull och 40% polyester, og jeg ønsker å vinne den fordi den hadde vært perfekt til min lille gutt, spesielt når vi skal handle i butikker, så slipper vi å ta med hele vogna:)
    Jeg er allerede følger hos deg, så da blir det 4 lodd på meg! :)

    klem

    SvarSlett
  4. Jag är så gärna med. 1. 60% bomull 40%polyester 2. Detta är precis vad jag behöver till min lilla älskling nu till sommaren, mycket smidigt att inte behöva dra med sig vagnen överallt. 3. Jag följer din blogg(Tina_z) 4. Jag har länkat på min blogg: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/barsele-fran-babybjorn-196.html Det var 4 lotter :)

    SvarSlett
  5. Jeg har funnet følgende svar:
    Bæreselen er laget av 60% bomull og 40% polyester.

    Jeg synes jeg bør vinne fordi min snart tre måneder gamle gutt og jeg vil ha enorm glede av denne :) Her kommer selen iallefall til å få ben å gå på- vi trives kjempegodt ute, og det er jo så praktisk å kunne la vogna stå innimellom!

    Jeg følger deg, og linker på facebook :)

    Det skulle bli fire lodd det da :)
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  6. Da ble det linking også;-) Så da får jeg et lodd til! Juhu!

    SvarSlett
  7. Den er laget av 60% bomull og 40% polyester.
    Jeg skal vinne fordi jeg skal straks ta over permisjonen for vårt barn mens mor går ut i jobb. Dette er nok ikke heeelt vanlig- men jeg synes det er veldig positivt! Her blir det altså meg som blir hjemmeværende med vårt andre barn- og denne ser jo fryktelig praktisk ut!

    jeg deler konkurransen på facebook- og tar med meg 3 lodd!

    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  8. Åh, dette hadde vært en perfekt premie! Venter en liten jente i begynnelsen av juli, og med eldstemann savnet jeg virkelig en god bæresele. Denne bæreselen er forresten laget av 60% bomull og 40% polyester.

    Da krysser jeg fingrene for at det holder med 2 lodd!

    Hilsen Marit (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Bæreselen er laget av 60% bomull og 40% polyester :)

    Jeg synes jeg burde vinne denne premien fordi jeg skal bli mamma på juni, og jeg gjerne skulle hatt en slik. Men dette kunne dessverre ikke prioriteres når det var andre babyting vi måtte sette foran bæresele, som barnevogn, bilstol osv..

    Jeg følger deg på blogger, og jeg har skrevet et innlegg om deg og konkurransen din :D

    5 lodd det :D

    SvarSlett
  10. Den deilig bæreselen er laget av 60% bomull och 40% polyester. Snuppa her i huset begynner å bli tung å bære på armen, så hadde vært SUPERT med en bæresele til henne.

    Følger og deler på bloggen, så fire lodd til meg :)

    SvarSlett
  11. Heisann,
    fantastisk flott award!
    Tar fire lodd:
    - Bæreselen er laget av 60% bomull og 40%polyester. - Vinner jeg awarden skal bæresælen brukes av lillesøster, og gis videre til min nevø når lillesøster er for stor. - Jeg er allerede følger av bloggen din, - og linker med glede give away`en på min blogg.

    Jeg har også en award til deg inne hos meg.
    Ta en titt og se om du tar i mot utfordringen:)

    SvarSlett
  12. Hei! Tusen takk for den kjempekoselige kommentaren i min blogg! Det varmer en kortlagers hjerte, når andre kan finne inspirasjon i det en gjør og presenterer i sin blogg! <3 Setter uendelig stor pris på det - og enda mer når jeg får tilbakemeldinger som sier slikt! :D

    Så fristende giveaway - min yngste søster har en liten gutt, så her må jeg prøve lykken, tror jeg! Da har jeg besvart hvorfor jeg fortjener å vinne denne - den skal gis i gave til tantebarnet om jeg er den heldige.

    Morsomt å se hvordan disse BabyBjørn bæreselene utvikler seg i modell, med tiden. Jeg hadde bæresele av denne typen (men ikke så fancy som disse helt nye) til min egen sønn, for 9 år siden, da han var liten. Han fyller 10 i oktober - som tiden flyr!...

    Skal vi se.... antall lodd... det blir 5. Full pott på meg - får jeg da håpe! Leste meg raskt til at selen er laget av bomull og polyester - 60/40 hva angår prosentinnhold, av hver. Jeg skal legge link i sidebaren i bloggen og på FB.

    Ønsker deg en strålende dag videre! God helg!!
    Klem, Hege

    SvarSlett
  13. Jag är så gärna med,och tar 4 lotter.
    1.svar: 60% bomull 40%polyester
    2. Jag behöver den till min dotter,så kan jag bära henne till stranden eller annant plats enkelt på sommaren.
    3. Jag har redan följat din blogg med bloggnamn Gratishav.
    4. Jag har länkat på min blogg: http://gratishav.blogspot.com/2011/05/vinn-barsele.html

    kram
    Lili

    SvarSlett
  14. Hei! Er gjerne med og tar 2 lodd blir det vel

    1. materialet er 60% bomull og 40% polyester ;)
    2. trenger den når vi får en liten :) veldig søt var den

    hilsen Mari
    candy_32_@hotmail.com

    SvarSlett
  15. For en flott konkuranse!
    1 lodd: Den er laget av60% bomull och 40% polyester.
    2 lodd. Jeg venter en liten gutt 4 september, og med mye utgifter og lite penger så hadde det vært drømmen å vinne en sånn konkurranse. Selen ser jo helt fantastisk ut!
    3 lodd: Selvfølgelig vil jeg følge bloggen din! det skulle jeg gjort uansett! Den er kjempefin!
    4 lodd: Nå ligger det link til konkurransen på min blogg!

    så da ble det 4 lodd på meg! Hurra!

    SvarSlett
  16. Hei!

    Jeg blir gjerne med på din giveaway!

    1. Svaret er: Materialet er av 60 % bomull og 40 % polyester.
    2. Grunnen til at jeg vil vinne denne er at det vil bli utrolig kjekt med en bæremeis når jeg får barn. Den virker også trygg og komfortabel for barnet.
    3. Jeg legger meg til som følger!
    4. Jeg legger også til giveawayen i min sidebar.

    = 4 lodd på meg!

    Klem Siri

    SvarSlett
  17. 1. 60% bomull 40% polyester

    2. Vilken fantastisk tävling, bärselen är ett mirakel i sig, då dess unika utformning skulle tillåta även mig att bära min son i sele trots mina ständigt återkommande axelinflammationer, ett riktigt mirakel och det skulle göra både mig och lillprinsen så glada!

    3. Jag följer redan din blogg :)

    4: http://tavling.frusvensson.se/2011/may/jag-tavlar-om-babybjorns-barsele-mircale-hos.html

    4 lotter totalt och jag och lillprinsen håller våra tummar så de blir blåa. Tack till dig och till Babybjörn för chansen!

    Ha en härlig helg!
    Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvarSlett
  18. 1. Bæreselen er laga av 60 % bomull og 40 % polyester.
    2. Eg ønsker å vinne denne fordi eg treng noko å bære den lille i magen i, når h*n kjem til verden.
    3. Eg er allerede følger
    4. Eg deler denne konkurransen på bloggen min og på facebook.
    = 5 lodd :)

    SvarSlett
  19. Kjempe fin konkurranse!!

    1. Bæreselen til BabyBjörn er laget av
    60% bomull og 40% polyester.

    2. Jeg ønsker og vinne fordi den høres helt
    super ut, og jeg tror det vill bli godt
    brukt her hos oss.

    3. Jeg er helt ny blogger og blogg leser, så
    jeg har aldri sett bloggen din før i dag,
    men jeg syntes bloggen virker interesang og
    vil støtt og stadig titte innom her
    *legger til som følger*

    4 Jeg deler konkurransen din på bloggen min
    http://camillaal.blogspot.com/

    FIRE LODD på meg da..

    SvarSlett
  20. Hei Hilde :-)

    ღღ♥
    1: Bæreselener laget av 60% bomull og 40 % polyester.

    2: Vil veldig gjerne vinne da min datters venninne venter barn om 1 mnd og dette hadde vært en super gave å gi henne.

    3: Er følger allerede

    4: Deler link på facebook

    Takker da ja til 4 stk lodd og ønsker deg og dine en fin dag. ღღ♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  21. Bæreselen er laget av:
    60%bomull og 40% polyester.

    Grunnen til at jeg ville vinne denne er fordi det må være utrolig kjekt/fint og ha en bæresele.

    Mvh
    Kristian
    kristian_hisnakul@hotmail.com

    SvarSlett
  22. 1. Länkat till tävlingen: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/may/barsele-babybjorn.html :)
    2. Jag vill vinna den åt min kompis som ska ha barn i höst. De hade varit en fin present!
    3. Svaret: 60 % bomull och 40 % polyester.

    Kram Evelina

    SvarSlett
  23. Bæreselen er laget av 60% bomull och 40% polyester
    Jeg er allerede følger og vil da være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  24. Bæreselen er laget av 60% bomull och 40% polyester, og hadde blitt en overraskelse til min schwigerscwester! (1 lodd)

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  25. 1:60% bomull och 40% polyester
    2: Väntar på nummer fyra – ännu inte större än en myra
    Inga babysaker finns dock kvar – denna tävling är önskelistans svar!

    3: Följer på BL
    4: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/babybjorn-barsele-miracle.html

    SvarSlett
  26. Den er laget av 60% bomull och 40% polyester.
    Jeg ønsker å vinne fordi jeg har en svært så kresen liten prins som aller helst vil se verden fra fanget til moren sin. Og med Baby Bjørn miracle som er ergonomisk formet så kan jeg kanskje passe på skuldrene/ryggen min samtidig
    Hilsen
    Nina
    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  27. Jeg er gjerne med og tar 4 lodd.
    Svaret er 60% bomull og 40% polyster.
    Jeg vil gi denne til mitt nydelige barnebarn om jeg vinner fordi han fortjener det beste!

    Følger deg og har delt på Facebook!

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  28. Bæreselen er laget av 60% bomull och 40% polyester. Følger bloggen din. Vil gjerne vinne denne til min lille mann sånn at det er litt lettere å bære han rundt. Begynner jo å bli litt tungt for mor:)
    Da ble det 3 lodd på meg

    SvarSlett
  29. Jag vill gärna vara med!
    1. 60% bomull 40% polyester.
    2.Jag vill vinna för att efter vår citysemester i helgen då det blev mycket promenerande så gav den vi har vika! Det "hårda" man har mot kroppen blev alldeles buckligt och petar numera rätt in i magen. Tyvärr är jag helt beroende av ett bärsele för att ta mig ut och nedför (och uppför) alla våra trappor med bebis och tvätt/matkassar/sopor osv.
    3. Jag följer via google.
    4.Jag har tipsat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-hildem-sa-kan-du-vinna-en.html
    Ha en bra dag!
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jag vill vara med och tävla :D
    1. Den består av 60% bomull och 40% polyester.
    2. Jag skulle vilja vinna för att jag så hemskt gärna skulle vilja ha en bärsele från babybjörn då jag hört så mycket bra om dom, men tyvärr har jag inte råd att lägga dom pengarna på en själv :/
    3. följer din blogg på bloglovin (blev nr 55)
    4. Mitt inlägg om tävlingen: http://amandamariaahlberg.blogg.se/tavlingar/2011/may/barsele-fran-babybjorn.html#comment

    Min mail: amanda.n.ahlberg@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Vill absolut vara med och tävla med tre lotter.

    Svaret är 60% bomull 40% polyester

    Jag hoppas på turen då vi nu till sommaren väntar vårat 4:e barn och den bärselen som vi haft till de andra tre har tyvärr gått sönder så vi är i behov av en ny

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/may/vinn-en-barsele-1.html

    Hoppas på tur
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Åh så flott konkurranse. Jeg er selvfølgelig med, Har linka på bloggen min,
    Materialet er 60% bomull og 40% polyester og oppfyller kravene til Öko-Tex Standard 100, klass 1, de er derfor testet og garantert fri for helsefarlige elementer :)

    Grunnen til at jeg skal vinne... Vel den er i grunn litt hemmelig enda, men får avsløre den for konkurransens skyld og for deg:) . Det kan se ut som vi vil trenge en sånn i januar og jeg som sliter litt med ryggen og korsryggen trenger virkelig en god bæresele. Vi har jo en gutt på 2 som vi også skal holde styr på og løpe etter så det å ha en nyfødt i bæresele virker veldig smart.

    tar 4 lodd jeg da.)

    klem fra Wenche

    SvarSlett
  33. For en flott giveaway!;-)
    Jeg er så klart med!!
    1. Den er laget av 60% bomull og 40% polyester.
    2. Jeg vil gjerne vinne denne fordi jeg har en datter på 3 mnd, som det hadde vært herlig å kunne bære med bæresele nå i sommer:-)!
    3. Følger er jeg allerede
    4. Linker i bloggen min:-)

    Da blir det 4 lodd - krysser fingrene!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  34. Heihei! :)
    Her vil jeg være med :D

    Bæreselen er laget av 60% bomull och 40% polyester.

    Hvis jeg vinner skal jeg gi den bort til min bror som har ei lita jente!! Dette blir spennende!

    Tar 3 lodd jeg da! For følger er jeg jo fra før:-)

    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  35. Den er laget av 60% bomull og 40% polyester.
    Har aldri noen gode forslag til hvorfor jeg skal vinne...Det kunne bl.a. blitt en fin gave.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Bärselen är tillverkad av 60% bomull och 40% polyester.
    Jag skulle gärna vilja vinna denna bärsele för min kusin väntar tillskott, en liten son nu i augusti. Vad vore inte en bra present om inte en bärsele?

    Jag följer din blogg och jag har länkat här:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2011/june/19-juni-vinn-baby-bjorn-miracle-barsele.html

    Så 4 lotter till mig :).
    Mvh/ Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvarSlett
  37. Jag tar alla lotter

    1. 60% Bomull och 40% polyester
    2. Jag skulle vilja vinna denna bärsele då min bästa kompis snart väntar sitt fjärde barn, hon kommer behöva en bärsele för att kunna bära och fixa med de andra småbarnen samtidigt.

    3. Jag följer din blogg sen förut, tror jag heter En Mölnbobos Liv (eller Anna Karlsson)

    4. Har länkat i min blogg

    http://molnboanna.blogg.se/2011/june/barsele-196.html

    5. Har länkat och taggat dig på FB

    http://www.facebook.com/edtannk

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  38. Jag tar fem lotter!
    1. 60% bomull och 40% polyester.
    2. Jag vill vinna eftersom jag är ensamstående och har en underbar liten dotter som allra helst är i famnen hela tiden, vilket inte är lätt då man måste sköta matlagning och disk m.m, därför vore denna vinst underbar!
    3. Följer din blogg sen tidigare! :)
    4. Har delat på min blogg här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/06/barsele.html.
    5. Har tipsat om tävlingen på min facebook. (Anja Håkanson)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hei hei=)
    Jeg tar 4 lodd jeg.

    1. Miracle er laget av 60% bomull og 40% polyester.

    2. Jeg vil gjerne vinne denne bæreselen til bestevenninnen min, som fikk en skjønn liten gutt rett før påske. Vi snakket forleden dag om at hun burde fått seg en bæresele, for hun sliter litt med ryggen etter en bilulykke for en tid tilbake. Da er det viktig med en god bæresele!

    Ellers har jeg laget bildelink på bloggen min, og blitt følger=)

    Ha en koselig kveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  40. Jag är gärna med!
    1. Materialet är 60% bomull och 40% polyester
    2. Skulle vilja vinna till min kompis som får en liten i höst. Vore väl en perfekt present!
    3. Är redan följare.
    4. http://care69.blogspot.com/2011/06/19-juni-vinn-babybjorns-nya-barsele.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  41. Jag vill vara med och tävla med tre lotter!
    1. Materialet i bärselen består av 60% bomull och 40% polyester
    2. Vore perfekt med en bärsele som kan växa i takt med barnet.
    3. Följer din Blogg!

    /Emma (nutsandbananas@gmail.com)

    SvarSlett
  42. Jag är med, 4 lotter =)
    1. 60% bomull och 40% polyester.
    2. Hoppas vinna den här selen då jag har en liten 7 veckors bebis här hemma som gärna vill vara nära.. men när då storebror springer runt och är överallt så är det inte lätt att bära på lillbror. Kan man ha honom i sele så finns ju två armar för storebrorsan!
    3. Följer din blogg, blev nummer 56
    4. delat på FB - http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=602052236

    Veronica
    veronica_134@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jag tävlar med 1 lott!
    1. 60% bomull o. 40% polyester.

    Hälsningar Sandra,
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Hei!
    Denne flotte giveawayen må jeg jo bli med på!
    Svaret på spørsmålet er:
    Bæreselen er laget av 60% bomull og 40% polyester

    Jeg vil vinne fordi jeg synes det er fantastisk å bære barn! Min eldste gråt konstant da han var baby, og jeg så virkelig verdien av godt bæreutstyr! Var helt avhengig!
    Nå er begge mine små over 15 mnd. Men jeg har ei veninne som snart skal ha baby, og det hadde vært fantastsik å kunne gi den til henne!

    Så da blir det tre lodd til meg! (Legger meg til som følger også:))

    Hilsen Marta

    SvarSlett
  45. 1. Selen er laget av 60%bomull og 40%polyester, og er ØKOTEX 100 mijøtestet fri for giftstoffer:)
    2. Vil gi den til ei god venninne som venter baby nå i sommer:)
    3. La meg til som følger nå:)
    4. Skriver om konkurransen din her: http://tonegamst.blogspot.com/

    Da trakk jeg 4 lodd og håper på lykken :)
    klem Tone

    SvarSlett
  46. Jag vill vara med och tävla. Tar tre lotter.

    1. Baby Björnselen är gjord av 60% bomull och 40% polyester.

    2. Jag vill vinna denna så att jag lättare ska kunna ägna mig mera åt storebror också. Han är 3 år men pga ett medfött fel i innerörat har han problem med balansen och går därför inte så bra utan hjälp. Med Baby Björn selen skulle jag kunna ha lillebror däri och ha båda armarna fria för att hjälpa Ludwig.

    3. Jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2011/june/tavling-barsele-baby-bjorn-196.html

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvarSlett
  47. Heisann for en flott premie!
    1.Bæreselen til BabyBjörn er laget av
    60% bomull og 40% polyester.

    2. Jeg ønsker å vinne fordi denne vil være ypperlig på vinteren når det er umulig å komme frem med vogn (bor i et ordentlig snøhøl) ;-)

    3. Følger allerede bloggen

    4.Linker både på blogg og på facebook

    Så da blir det 5 lodd på meg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  48. 1. Bärselen är gjord av 60% bomull och 40% polyester.
    2. Jag skulle så gärna vilja ha en bärsele till min lilla tös
    helst av allt BabyBjörns Miracle - praktisk och luxulös.
    Tyvärr blir alla utgifter tillsammans väldigt kostsamma
    när man förbereder sig på livet som förstagångsmamma.
    En vecka kvar till knoddens beräknade förlossningsdag
    och min rygginsufficiens gör att min rygg är väldigt svag.
    Men pengar till en efterlängtad bärsele är något jag inte har
    därför hoppas jag på vinst av detta fantastiska exemplar.
    3. Jag har tipsat om tävlingen här: http://favolosa.blogg.se/2011/june/hildem.html

    SvarSlett
  49. Super Give away!

    Bæreselen er laget av 60% bomull og 40% polyester.

    Om jeg blir den heldige hadde jeg blitt kjempe glad. Venter mitt tredje barn i slutten av november og har bært mine to første i den første modellen til BabyBjørn. Den har vært ok, men jeg skulle svært gjerne ha hatt en som er litt bedre. Men tre små, er det praktisk å ha den ene i bæresele og to hender fri til de to andre. Dessuten praktisk til så mye annet og ikke minst koselig for mamma og baby :)

    Linker til deg i bloggen min og trekker 5 lodd!

    SvarSlett
  50. Heisann
    Alltid moro med give away, ikke bruk for den selv minstemann akurrat 18 år, men blir vel bestemor ei eller gang og da er det jo kjekt å ha

    SvarSlett
  51. Å denne hadde det jo vore toppers å vinna!
    Har funne ut at bæreselen er laga av 60% bomull og 40% polyester. Og kvifor eg bør vinna...? Vel, ganske enkelt fordi vi venter vårt første barn i september og mangler framleis absolutt alt...! Skal lage link til konkurransen, så då vert det vel 3 lodd totalt :-)
    Riktig god pinse til deg også!
    Klem klems

    SvarSlett
  52. 60% cotton 40% polyester
    my baby come 17.06? now only four days :)
    3 lodd
    I shared: http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  53. 1. 60% bomull og 40% polyester
    2. Jeg håper på å vinne denne premien slik at jeg kan gi den til min venninne som venter sitt første barn. Jeg er student og har ikke så god råd, men vil gjerne ha muligheten til å gi de en skikkelig barselgave...
    3. Jeg følger bloggen din!
    4. Jeg har bildet i sidebaren på bloggen min OG delt på Facebook.

    Jeg tar dermed 5 lodd! :)

    SvarSlett
  54. 1.) Material: 60% bomull och 40% polyester.
    2.) Jeg dumpet inn på bloggen din et forsøk på å finne en god test av bæreseler. Jeg føler ikke jeg fortjener det mer enn noen andre, men jeg prøver lykken :) Du har en flott blogg som jeg kommer til å følge videre! (3.)
    4.) Legger ut lik på min facebookside! Blogg har jeg ikke.

    4 lodd!

    Vi ses igjen :)

    Siri
    siri_sara@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jag är jättegärna med och tävlar om denna fina vinst! :)

    1: 60% bomull och 40% polyester
    2. Snart ska min vännina ha en liten bebis och denna bärsele hade jag så gärna velat ge dom i present! Tänk vad glada dom skulle bli!
    3. Jag följerdig sedan länge :)
    4. http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2011/06/196-baby-bjorn.html

    Håller tummarna!
    Kram från Agnes

    SvarSlett
  56. Hei hå!

    - Materialet er 60% bomull og 40% polyester!
    - Hadde satt stor pris på å vinne en slik da den vi hadde, også fra baby björn røk i vei i påska. Trenger en ny til sommeren står for tur :)
    - Jeg følger deg gjerne!
    - skriver om konkurransen på bloggen, bare gå inn på www.eventyr-stund.blogspot.com

    Facebook har jeg ikke, så da blir det 4 lodd da!

    stine_hol89@hotmail.com

    Med vennlig hilsen
    Stiiiine Mari

    SvarSlett
  57. 1.60% bomull och 40% polyester
    2. Skulle gärna ge en till min gravida sambo som har ryggproblem.
    4. http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/06/17/5616020-vinn-babybjorns-nye-bresele-miracle/
    5. Gillar på FB Dennis Sunesson

    4 lotter.. Önska mig lycka till =)

    SvarSlett
  58. Så flott give away! Og morsomt at du ville være med på give awayen min også :)
    -Bæreselen er laget av 60% bomull og 40% polyester.
    - Når jeg får et barn, og blir alene med det, hadde en slik bæresele vært fin å ha :D Men ellers fortjener jeg det vel ikke mer enn andre :)
    - Har lagt meg til som følger :)

    Skal se om jeg får lagt ut bilde på bloggen min også, men enn så lenge så er det tre lodd på meg.

    Nå er det helg, og båttur! God helg :)
    Klem

    SvarSlett
  59. Hei!
    Materialet er 60% bomull och 40% polyester.
    Jeg ønsker å vinne denne til min lille niese.
    Vi brukte selv baby bjørn bæresele på min veslejente, og jeg anbefaler baby bjørn på det sterkeste :)
    Jeg er også følger - så tre lodd på :)
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  60. HEI PÅ DEG!

    Bæreselen er laget av 60 % bomull og 40 % polyester. Mine barnebarn er blitt litt i største laget for denne, men jeg ønsker å vinne den til noen kjenner. De har faktisk tvillinger, men det er veldig stor forskjell på vekten og størrelsen av disse barna. Det er min datters barndomsvenninne som bodde her jeg bor som fikk tvillinger for en stund siden. De var født så altfor tidlig, tror det var 2 måneder, så de er ennå knøttsmå. Kunne vært morsomt å overraske dem med en slik premie.

    Vennlig hilsen Guri Marie.
    Guri Marie Kristoffesen@getmail.no

    SvarSlett
  61. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    two tickets are
    5-month-old son like a carrycot, a lot like walking
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  62. I would like to win it for my niece.:)
    Thank you.:)
    Your game is on my blog.:)
    Greetings from Serbia.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!