mandag 9. mai 2011

Trekning av vårkonkurransen i samarbeide med Elodie Details


Da har jeg brukt random.org til å trekke en lykkelig vinner av den flotte konkurransen jeg har fått lov å ha i samarbeide med Elodie Details.

Vinneren ble som vanlig trukket med random.org

Vinneren ble:


Og navnet som sto på lodd nr 53 var:

FRU JACOBSEN med den flotte bloggen Mitt Herlige Mammaliv. Denne bloggen er en av de jeg har fulgt aller lengst, så derfor var det ekstra stas at det sto hennes navn på vinnerloddet. Jeg anbefaler dere å ta en titt innom den flotte bloggen hennes om dere ikke kjenner den fra før! Gratulerer så masse ♥ Send meg adressen din og hvilket mønster du vil ha, så dukker premien snart opp i postkassen din :)

Tusen takk til Elodie Details for den flotte premien og nok en gang et supert samarbeide.

Til alle dere som ikke vant, så er det fortsatt mulighet til å vinne et nydelig bilde i den andre konkurransen min. Du kan velge mellom disse 2 herlige bildene:


Denne konkurransen finner du ved å gå inn HER. Lykke til!

1 kommentar:

  1. Åh, nå ble jeg veeeldig glad. Skal bytte til sprtsdel på snuppa mi, så dette kom jo helt perfekt :) Tuusen takk. Mail sendes med en gang :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!