mandag 16. mai 2011

Trekning av giveaway


Da har jeg trukket vinneren av min giveaway i samarbeide med Interiørgleder. Den heldige vinneren kan velge mellom et av de 2 fine bildene ovenfor.
Tusen takk til Interiørglede for den flotte premien og for et godt samarbeide ♥
Trekningen ble som vanlig gjort med random.org, og denne gangen ble den heldige:


Navnet på nr 41 er et nytt bloggbekjentskap for meg. Damen er Lene som har bloggen Heaven. Gratulerer så masse Lene. Send meg adressen din og hvilket av de 2 bildene du ønsker. Mailen min finner du øverst på bloggen ved å klikke deg på "om meg".

For alle dere som ikke vant - tusen takk for deltakelsen. Førstkommende fredag kommer det en ny konkurranse i samarbeid med BabyBjörn! Gled dere ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!