onsdag 11. mai 2011

Test av Willvins nye regntrekk


Jeg er så heldig å ha fått lov til å teste det nye regntrekket som Willvin har lansert for barnevogner.

Jeg har en Emmaljunga barnevogn og regntrekket sitter som et skudd på denne.


Det dekker vogna meget godt. Nå bruker jeg sittedelen på vogna, og trekket dekker hele. Jeg gikk en liten tur i regnet for noen dager siden, og både babyen og vogna holdt seg tørre under hele turen.

Regner la seg i dråper oppå trekket, og trillet lett av. Så når jeg hadde ristet trekket etter bruk var det tørt.





Trekket er laget av 100% polyester og er avvisende både mot vann og annet smuss. På bildet over ser dere hvordan stoffet avviser vannet. Stoffet er tykt og det leveres i sort!

Trekket har 2 glidelås fremme. På baksiden finnes borrelås som gjør at det er lett å passe det til barnevognen. Trekket har reflekser både fremme og bak. Det er også vindtett, så trekket beskytter ikke bare mot regn (og snø på vinteren). Trekket leveres i en praktisk liten veske. Denne kan festes på vogna, slik at trekket er tilgjengelig om det plutselig skulle begynne å dryppe fra oven. Jeg syntes trekket var lett å sette på, og det er jo viktig om alle sluser åpner seg!


Vi er meget fornøyd med trekket og kan anbefale det om du vil ha et solid, pent og godt trekk til vogna di. Trekket skal passe til de aller fleste barnevogner og triller. Jeg har prøvd det på papaplytrillen vår også, og det passet veldig fint til denne også. Jeg liker dette regntrekket mye bedre enn det som fulgte med Emmaljunga-vognen. Dette trekket er mye tykkere og avviser vann mye bedre. Jeg syntes også at det er en stor fordel at det er vindtett. Og ikke minst syntes jeg at fargen og stoffet er lekker ♥

Sjekk ut nettsiden til Willvin for å se nærmere på regntrekket og alle de nydelige stelleveskene som de lager. Jeg ♥ stellevesken min fra Willvin, og vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten. Det ser ut for at det blir akkurat det samme med dette flotte regntrekket.

3 kommentarer:

  1. Heisann,
    så fin blogg du har!
    Legger meg til som følger:)

    SvarSlett
  2. Dette ser utrolig fint ut! Tror jeg må få kjøpt meg et slikt!

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  3. Så heldig du er da :)

    Én ting som jeg tror jeg hadde savnet - nemlig en skjerm sånn at det ikke blåser regn inn gjennom åpningen. Vil jo helst at det skal være heeelt tørt inne hos frøkna :)

    Takk for koselig kommentar - gi meg en tilbakemelding på hvordan det ble hvis du prøver det ut da :)

    God helg til deg, Hilde!

    Klem!

    P.S. Det ordnet seg med give-away'en til slutt! Takk for råd/støtte :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!