torsdag 5. mai 2011

Test av Natusan Face & Hand Wipes

Vi er så heldige å ha fått lov til å teste ut det nyeste Natusan-produktet: Natusan Face and Hand wipes.

Dette er et produkt som jeg har savnet når jeg har vært på farten. Spesielt når vi har vært på cafe, på tur eller på resturant. Da er det greit å ha noe for hånden, som kan fjerne mat-pg drikkerester i full fart!

Produktet kommer i en nett og liten pakke, og inneholder 25 våtservietter. Produktet er dokumentert mildt, og inneholder No More Tears-formelen. Denne formelen gjør at barnet ikke får tårer i øynene, og har samme effekt som ved vanlig vann. Dette virket også bra på dette produktet. Jeg har tidligere testet andre Natusan-produkter som har hatt inneholdt denne formelen, og vi har vært like fornøyd med dem.

Produktet er også godkjent av Astma- og Allergiforbundet. De inneholder ikke parfyme, alkohol, såpe eller fargestoffer! Dette liker vi ♥

Pakken koster 22.90 på Coop Extra, og sikkert tilsvarende på andre butikker. 

Vi elsker det nye produktet, og det har fått sin faste plass i stellevesken vår. Løp og kjøp!

Tusen takk til Natusan som er så snille og har latt oss få teste ut dette flotte produktet!

Akkurat nå arrangerer Natusan Babyfestivalen hvor du kan sende inn et bilde og vinne masse flotte premier.
Bli med du også!




2 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte sånn pakke og ha i veska eller i bilen.

    SvarSlett
  2. Jeg ble også kontaktet av Natusan (eller dvs de som markedsfører dette produktet da :) ) med spørsmål om å teste, men har ikke kommet lenger enn til et par brukte servietter enda :) men det ser lovende ut ja :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!