torsdag 19. mai 2011

Sommerens stiligste t-shirt ♥


Jeg har vært så heldig å få lov til å teste ut denne flotte t-shirten fra Lipfish.

Lipfish er et svensk merke som selger mange stilige klær og leker til småttingene. Alle klærne har påsydd en figur som sitter utenpå plagget.

På den fine t-shirten vi har fått er det en flott marihøne.
Den her kjempesøt. Når prinsen har brukt denne, har han vært helt oppslukt av figuren. Det som er ekstra stas, er at han kan leke med marihøna, så man kan si at det både er t-shirt og leke i ett ♥ Det liker vi!


T-shirten er laget i et tykt og godt stoff, og fargene er like fine nå som jeg har vasket den flere ganger. Jeg har lyst på flere plagg! Jeg syntes det er så flott med flotte kvalitetsprodukter som ikke alle andre har. Lipfish sine flotte klær finner du i disse butikker her til lands. Du kan også lese bloggen Janne Groda hvor du kan lese mer om produktene.

Tusen takk til Lipfish for den flotte t-shirten, slik at vi fikk bli kjent med de herlige produktene dere lager ♥

3 kommentarer:

  1. Nydelig skjorte. Jeg tror jeg må kjøpe meg en slik!

    Klem fra Tine ♥

    SvarSlett
  2. hei du
    takk for hilsen inne hos meg
    for ei flott t-skjorte
    spørs om ikke Lipfish kanskje bør be meg (dvs Lillemor på 4) også om teste ut den der.

    eller i alle fall sende deg et par til som du kan lodde ut..? :)
    jeg bare spør, jeg!? :)

    lykke til i lotteriet inne hos meg

    og riktig god helg
    beste hilsner
    fra
    Åpent hus

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!