mandag 30. mai 2011

Nytt kort/ Another card


Som dere har fått med dere er jeg skikkelig i scrappemodus om dagen. Men for dere som ikke bryr dere om scrapping - jeg har mange spennende innlegg på gang, og flere produkttester som kommer, så jeg er ikke sluttet med mammabloggingen :) 

I kveld laget jeg dette kortet. Rosetten på kortet har jeg laget selv, og jeg har kuttet ut figurene med Slice-maskinen min!

Tonight I've made this card. I've made the brown rose myself, and I've been using my Slice machine for cutting the shapes.


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
I'm taking part in the following challenges with this card:

19 kommentarer:

  1. What a pretty card. I love your floweret and your take on the sketch!! Thanks for joining the ODBD Shining the light challenge this week!
    ~blessings,
    Chris

    SvarSlett
  2. Such a lovely creation! Love the softness of your colors! Fabulous!

    SvarSlett
  3. Your card is very pretty - I love that flower you created! Thanks for playing with us at WoodwareUSA!

    SvarSlett
  4. Beautiful creation thanks for sharing on Make it Monday .

    SvarSlett
  5. Very pretty, I like the dimensions. ;)

    SvarSlett
  6. What a lovely card. I love the muted colors that you chose. Thanks for playing along at Amber's Crafts and Stuff. Hope to see you again soon.

    Natasha
    craftingwithnatasha.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Gorgeous card Hilde, I love your flower
    hugs Mandy xx

    SvarSlett
  8. Thanks for joining us at colour create with this lovely card, fab flower, hugs Liz xx

    SvarSlett
  9. Thanks for the message, don't forget to leave a comment on digi doodles shops best to say i sent you, then you can be entered in the draw x

    SvarSlett
  10. Beautiful work! Thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Lenge siden jeg har vært innom her. Så mange flotte kort du har laget. Må nok komme ofter innom her ja. :)

    Ha ei riktig god helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  12. gorgeous creation thank you for sharing it with us at the SCSC
    Hugs Kate xx

    SvarSlett
  13. Very classy and elegant card! Love the colours too. :)

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  14. Lovely card; thanks so much for entering the House of Gilli challenge!

    SvarSlett
  15. Så koselig kort, med en flott selvlaget rosett!
    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  16. Fabulous card, fabulous use of the papers and such lovely details.

    Thanks so much for joining us at Basic Grey,
    hugs
    Heather xx

    SvarSlett
  17. Stilig kort! Lekre farger, og likte veldig godt rosetten din ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret! Du kan glede deg til søndag, da legger vi ut en ny utfordring! Følg med ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  18. Love it

    Thanks for joining our "Clean & Simple" challenge this week on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  19. Gorgeous colour combo! Thank you so much for sharing with us at the Make It Monday linky party!

    Mary J x

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!