mandag 23. mai 2011

Ny konkurranse - vinn årets stiligste T-shirt - AVSLUTTET


Kanskje du leste innlegget mitt om årets stiligste t-shirt i forrige uke?

Nå har du muligheten til å vinne en slik fantastisk t-shirt fra Lipfish til et heldig barn!

Det du må gjøre for å være med er:

1. Hvilket dyr er ditt Lipfish-favorittdyr, og hvilket dyr skulle du ønske at Lipfish ville bruke i fremtiden som de ikke har i dag? (1 lodd)
2. Skriv om konkurransen på bloggen din (sidebar er ok) (1 lodd)

Del gjerne også konkurransen på Facebook og følg bloggen min videre. Da blir jeg veldig glad, men denne gangen gir det ikke noen ekstra lodd.

Du må også sjekke ut den herlige bloggen til Janne Groda. Jeg koser meg veldig med den, og håper at du vil gjøre det samme!
Konkurransen varer til 12.06.11. Lykke til alle sammen ♥

♥ Tusen takk til Lipfish for den stilige premien ♥

36 kommentarer:

  1. Hejsa - så fin den er! Den vil passe godt til Frederik :o). Herhjemme er et af ynglingsdyrerne en løve - så det kunne da være sjovt hvis Lipfish prøvede sig med sådan en næste gang. Jeg linker også til din konkurrence på min blog, og deltager dermed med 2 lodder. Mvh Pia

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye kule klær! Apekatten var jo kjempenusselig da. Jeg kunne ønske meg en flodhest som motiv i fremiden. Da hadde lille Herman blitt tøff! 1 lodd på meg.

    Mvh Marit
    mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Den var kul ja! Jeg blir gjerne med i trekningen, bildet/link ligger allerede i sidebaren på bloggen :o)

    Jeg synes jo Janne Groda var veldig kul, men det var jammen Adam Ant også!

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Så flott at du ville være med i Gavekort-trekningen vår :-)

    SvarSlett
  5. Elgen er favoritten her (og amøbe-rangle... hehe).
    En elefant kan jeg tenke meg på shirt, at det var bra.
    1 lodd på meg,
    Anke

    SvarSlett
  6. Jag vill vara med, mitt favoritdjur är Lola fjäril och i framtiden skulle jag gärna se igelkottar!

    Jag har tipsat om tävlingen här;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/jag-tavlar-hos-hildem-en-t-shirt-fran.html

    SvarSlett
  7. joho! endelig! :)
    jeg er med, selvfølgelig.
    min Lipfish-favoritt er marihøna. uten tvil!

    ellers kunne både elefant og giraff vært artig å se i Lipfish-familien :)

    Lykke til til meg - to lodd!
    klem fra Åpent

    SvarSlett
  8. Grodan är min favorit
    Jag skulle vilja att dom hade marsvin på kläderna.

    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/12-juni-vinn-t-shirt-fran-lipfish.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  9. Jag är så gräna med.
    mitt favoritdjur är Grodan och i framtiden skulle jag gärna se fisk.

    Jag har tipsat om tävlingen i min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/05/vinn-t-shirt_25.html

    kram
    Lili

    SvarSlett
  10. Jag är gärna med. Min favorit är den söta myran. Jag skulle gärna se att dem har kläder med giraffer på i framtiden. Jag har länkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/t-shirt-fran-lipfish-126.html Mail: tina_z@live.se

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med, har lagt den i sidebaren på bloggen min. Jeg syns alle dyrene er søte men liker øyenstikkeren. I framtiden syns jeg det hadde vært morsomt med en søt flaggermus:)
    Klem fra Wenche

    SvarSlett
  12. Ett lodd her, liker den elgen jeg :)

    SvarSlett
  13. Janne Groda er min favoritt- og datteren min er veldig glad i giraffer, så det hadde vært noe for fremtiden :) Blir ett lodd på meg!

    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  14. Jeg deltar med ett lodd- min favoritt er kamelonen! Den var tøff! Jeg fant ikke elefant noe sted der inne- så det ville jeg likt å se!

    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  15. Hei!
    Min favoritt er maur-skjorta.
    Hadde vært kult å se ei t-skjorte med stankelbein på :)
    Kjempefine t-skjorter, har aldri hørt om dem før jeg.
    Jeg linker til deg nuh, så 2 lodd til meg :)
    Fin fredagskveld!

    SvarSlett
  16. Hei. Jeg har tatt 1 lodd og tar nå det siste.

    (glemte helt å linke til innlegget mitt ser jeg: http://leneridola.blogspot.com/2011/05/nhfjdc.html)

    Jeg har flere favoritter, men hvis jeg skulle kjøpt ny trøye nå til mini så hadde det blitt dinosauren :)

    Lipfish har jo brukt så mange dyr så må tenke litt på hva jeg ikke har sett enda, men det første som slår meg er ugle eller ku begge med litt store crazy øyner. Kuen har jo da hale som kan henge utenfor plagget noe som ikke uglen har. Jeg hadde også syns det hadde vært stilig med figurer som ikke hadde hatt riktig farge. F.eks blå frosk, lilla giraff, rosa, apekatt, gul elefant :)

    SvarSlett
  17. Jeg simpelthen elsker disse! :-) Favorittdyret mitt er apekatten! Og jeg ville veldig gjerne ha hatt en sjiraff i kolleksjonen - eller en hamster! :-) Linker denne, så to lodd på meg!

    SvarSlett
  18. Apekatten var jo bare såå søt da. Jeg kunne ønske meg en krokodille som motiv i fremiden. 1 lodd på meg denne gangen.

    Klem fra swimzy,
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Anders,Pappa till Lukas31. mai 2011 kl. 20:34

    Jag gillar grodan. Vill i framtiden se en hippo flodhäst :-) 1 lott
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Tar ett lodd.. Syned apen var det fineste. Datteren min elsker katter,så det hadde vært fint om de hadde prøvd det en gang;)

    -Lillebølla

    SvarSlett
  21. Tar 1 lodd. Det var vanskelig å velge en figur, synes det var mange av dem som var kule. Bl.a likte jeg Mickey og Felicia
    Andre dyreforslag: katt, skilpadde, ugle, geit

    SvarSlett
  22. Eldstesønnen min har en frosk t-skjorte, og jeg digger den! Heldigvis er minstemann snart stor nok til å arve den. :) Ellers liker jeg kameleon og dinosauren godt.

    Jeg skulle ønske de lagde med hai! (Og kanskje blekksprut)

    Blir med med ett lodd.

    Hilsen Mai

    SvarSlett
  23. Jag är gärna med och tävlar. Har även tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/june/lipfish-126.html

    Jag gillar nyckelpigan (och sonen också) eftersom han går på barnehagen Nyckelpigorna.

    Jag skulle vilja att de skall ha en sjöhäst i sin kollektion. Det tror jag mig inte ha sett.

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  24. Jag är med, gillar Adam Ant.
    Vore trevligt med en söt snigel.


    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/06/12-juni-vinn-en-fin-t-shirt.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  25. Jag gillar nyckelpigan de samlar mina söner på.
    Vore trevligt med taggiga Torsten IGELKOTTE
    länk
    http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    annica@flinkens.com

    SvarSlett
  26. Jag vill vara med och tävla med en lott!
    Jag gillar Doris the monkey bäst och är det något djur jag saknar så är det en giraff.
    /emma, nutsandbananas@gmail.com

    SvarSlett
  27. 1. Gillar ju apan =) Men som nåt nytt - elefant eller geting?
    2. Länk:
    http://virresblogg.blogspot.com/2011/06/tavling-slut-12-juni.html

    veronica_134@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Nyckelpigan är faktiskt min favorit och nästa jag skulle vilja ha Panda björnen som det nya djuret. :)

    Mischa (mischis@hotmail.se)

    SvarSlett
  29. Also I sign up for these fine candy.
    1 owl
    2 http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  30. Jeg må si at Kameleonen er helt fantastisk. Jeg er nok en sucker for grønt, så kanskje derfor. ;) Pingvin er mitt favorittdyr og hadde etter min mening passet fint inn i Lipfish sitt univers.
    Med det blir det 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  31. Jeg syns helt klart at apekatten var det beste dyret! helt underbar... Jeg vil si at en liten Schnauzer ville passet inn :) særlig siden jeg har en selv

    SvarSlett
  32. 1. Jag är särskilt förtjust i grodan och apan. I framtiden skulle jag gärna vilja se en gris eller hamster. :)

    2. Jag har tipsat om tävlingen här: http://favolosa.blogg.se/2011/june/hildem.html

    SvarSlett
  33. Åj, det må bli marihøna da:) Eller ladybug som eg synes er eit mykje finare navn!!

    SvarSlett
  34. Apekatten var kjempesøt! Skulle gjerne sett en giraff! :)


    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  35. To lodd, takk! Elgen er min favoritt - og jeg skulle gjerne sett et ekorn i kolleksjonen deres. :)

    SvarSlett
  36. Hej, jag är gärna med och tävlar!

    1. Jag älskar myran, den är otroligt söt! Skulle vilja se en daggmask eller igelkott som djur! :)

    2. Blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/june/t-shirt-fran-lipfisch-126.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!