tirsdag 24. mai 2011

Ny award ♥


For noen dager siden fikk jeg denne koselige awarden fra Mamma til to prinsesser. Tusen takk - det var veldig koselig!

Med awarden er de tre forpliktelser:
1. Link til den som gav deg awarden.
2. Svar på spørsmålene.
3. Gi awarden til andre bloggere som fortjener en oppmerksomhet

Spørsmålene kommer her:
1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg begynte p blogge da jeg var gravid. Jeg leste gravide og mammablogger, og syntes det var så koselig med blogger. Jeg begynte for alvor våren 2010, og har siden da blogget stort sett daglig.

2. Hvilke blogger følger du?
Maaaaange. Jeg følger mammablogger, scrappeblogger, matblogger, hobbyblogger, moteblogger og interiørblogger, både i Norge og utlandet.

3. Favoritt Make-up merke?
Det er Dior. Elsker mascaraen, eyelineren, øyenskyggene, flere av parfymene og bruker også dagkrem herfra.

4. Favoritt klesmerke?
Det må bli Burberry, da de har så mye fint og klassisk. Jeg har også endel fra Tommy Hilfiger, Calvin Klein og Ralph Lauren som jeg er glad i. Men jeg kan også finne mye fint på Vila og H&M. Vesker er helt klart Louis Vuitton ♥
5. Ditt må ha make-up produkt?
Jeg MÅ ha mascara! 

6. Favorittfarge?
Sort. gpr aldri av moten og kan kombineres med alt!

7. Favorittparfyme?
Nå bruker jeg Jadore fra Dior.

8. Favorittfilm?
Ehhhhh.... må jeg innrømme dette......... he he..... Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den, men Dirty Dancing er jo like bra nå som da den kom!

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Jeg elsker Frankrike, og har vel snart vært på hver en lille krok av det fantatsike landet. Nå har jeg lyst til å se mer av Italia. Først og fremst fordi italienerne elsker små barn, og det passer oss perfekt akkurat nå. Ellers har landet så mye flott å by på, så jeg gleder meg til å oppleve mer av Italia - forhåpentligvis i år!

10. Hvilken stil har du?
Klassisk og tidløs.

Jeg velger å sende awarden videre til skjønne Camilla med bloggen Styliztas. Jeg gleder meg til å se svarene dine Camilla ♥


1 kommentar:

  1. Takk snuppa:-) Så koselig:-) kommer svar om en stund. Har foreldrenen mine på besøk nå så blir litt mindre blogging inntil de er reist:-) klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!