onsdag 18. mai 2011

Natusan Babyfestival - vinn flotte premier


Jeg ønsker å tipse dere om den flotte konkurransen som Natusan har gående akkurat nå - Natusan Babyfestival.

Her kan man legge inn et bilde av barnet, og være med i trekningen av flotte premier hver eneste dag i mai.

Jeg var med dag 2, og klarte å vinne en flott 3-hjulssykkel til prinsen denne dagen - HURRA! Det er enda mange flotte premier igjen, og alle som vinner en dagspremie er med i trekningen av en BMW i 3 måneder! Det hadde vært noe for mamma og mini å cruise rundt i til sommeren det ♥ (ja pappa skulle selvfølgelig få være med han også)

Klikk deg inn her for å lese mer om den flotte konkurransen og de fine premiene! Lykke til!

4 kommentarer:

  1. Hallo!
    Har lånt headerbilde ditt til et innlegg på bloggen, håper det er greit!!!
    Ha en flott dag!
    Hilsen fra Lena

    SvarSlett
  2. Så heldig du var da :-)
    Vinne sykkel :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med fin premie. Dette må jeg også prøve meg på! Tusen takk for tipset!

    Klem fra Inger

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!