lørdag 21. mai 2011

Drømmer om å reise bort

I regnet får jeg bare lyst til å bare reise langt bort og oppleve noe nytt. En plass jeg godt kunne tenke meg å reise tilbake til er Manchester i England. Jeg var her sammen med min kjære og svigers for 3 år siden og ikk oppleve både by og fotball. Under ser dere noen bilder jeg tok den ene kvelden vi var ute og gikk i sentrum av Manchester.


Jeg laget denne LO'en til en utfordring som jeg fant på Scrappehuset.

Ønsker dere alle en herlig lørdag. Ikke glem å bli med i den flotte konkurransen jeg har i samarbeide med BabyBjörn som du finner her.

6 kommentarer:

  1. Heisann,
    håper at regnet har roet seg nå:) Bare kjekt å glede! Jeg elsker å reise, men har ikke vært i Manchester. Her danses det til Waka waka med Shakira, hehe. Snart leggetid. Fortsatt koselig helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!!! Supert at du slengte deg med på utfordringen vår!! Dde bokstavene passet jo helt perfekt til arket da!!
    Takk for bidraget ditt, og god helg!

    SvarSlett
  3. Så fin!! Og så koselig at du er med på Give Awayen min *smil*

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så moro at du likte utfordringen vår!!:) Likte så godt bildene dine jeg:) En fin LO:):)

    SvarSlett
  5. Du verden, de bokstavene du har brukt til Manchester-var kule!! og så gøy at du fant inspirasjon i sangen "vår" til å scrappe denne siden!
    takk for et flott bidrag til oss i ScrappeHuset

    SvarSlett
  6. Denne så bra eksklusiv ut, ser litt sånn røff og metallisk ut. :) Lekre bilder. :D

    Takk for at du deltar. :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!