fredag 29. april 2011

Vinnerlykke, bryllup og endelig helg ♥

Den siste måneden har jeg vært så heldig å vunnet flere giveaway'er i Blogglandia, og nydelige pakker har ankommet postkassen.

Jeg var så heldig å vinne et nydelig sett til prinsen min hos skjønne Wenche. Hun er så flink å sy, og bloggen hennes må dere bare sjekke ut!



Det neste som jeg fikk melding om, vat at jeg hadde vunnet et geriljabroderi hos snille Hege som har den flotte bloggen Hegemoni. Hun var så utrolig snill og broderte meg dette som skal få en hedersplass:


Og som ikke dette var nok var jeg så heldig å vinne 2 søte hjerter og noen flotte heklede roser hos snille Trine Pine.



Tusen takk for de nydelige premiene!

I dag har vi sett på et fantastisk bryllup. Brudekjolen var helt fantastisk ♥ Synd talene ikke blir sendt på TV, men man skal vel ikke få med seg alt her i verden! Morro er det uansett med kongelig bryllup. Neste er Monaco om ikke så lenge :)

Nå er det helg, og det skal bli deilig med fri og familiekos. Bli gjerne med i mine 2 konkurranser som du finner oppe til høyre, om du ikke allerede er påmeldt. 

God helg ♥

8 kommentarer:

  1. Skal si du har hatt hellet med deg! Gratulerer så masse;-))) Og jeg er jammen glad over at broderiet falt i smak!

    Ha en deilig (og romantisk - i etterdønningene av bryllupet, kanskje;-)) helg!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da:)
    Gøy med vinnerlykke av og til.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med så mange fine premier :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  4. Så gøy med så mye vinnerlykke da. Flotte premier du har fått. Koselig at settet til lillegutt falt i smak.
    god helg til deg også.
    Klem Wenche

    SvarSlett
  5. Herlig med så mange premier:) Heldige kvinne:)

    SvarSlett
  6. Oj, for en vinner lykke;))
    Lykke til inne hos meg og ♥
    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. og enda mer vinnerlykke har du, for du vant trøstepremien i gavedrysset mitt:)

    Send meg adressen din på mail: k.helen87@hotmail.com

    så sender jeg den så fort som mulig:)

    SvarSlett
  8. "I all verdens land og riket" som min datter på 3 år sier så fint :) Litt av en vinner lykke! Send gjerne litt flaks min vei er du god :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!