lørdag 16. april 2011

Vårkonkurranse i samarbeide med Elodie Details


Jeg er veldig stolt av igjen å samarbeide med Elodie Details, og denne gangen har vi en fantastisk konkurranse til dere.

Du kan nå vinne det nye sitteunderlaget til Elodie Details CosyCushion og et matchende regntrekk. Verdien er ca 700 kroner.

For å være med i denne konkurransen må du gjøre følgende:
1 lodd: Like Elodie Details på Facebook. I kommentaren må du også skrive hvilket mønster du liker best.
2 lodd: Skrive om konkurransen på din egen blogg. Sidebar er ok. Bruk gjerne bildet over.
3 lodd: Bli følger av bloggen min. Er du følger fra før, får du selvfølgelig dette loddet.

Du kan totalt få 3 lodd. Konkurransen varer til 08. mai. Lykke til.

38 kommentarer:

  1. Så stilig:-) liker Rockabillydots best. Liker på Facebook og har fulgt deg en stund, så da blir det vel to lodd?
    God helg:-)

    SvarSlett
  2. Blir gjerne med i trekningen med ett lodd for følger. Bli gjerne med i give away inne hos meg du også!
    klem

    SvarSlett
  3. jeg blir veldig gjerne med. Tar 3 lodd:)
    Liker retro best jeg. Den var tøff og hadde passa til den tøffe gutten min.
    god helg
    klem fra Wenche

    SvarSlett
  4. Jeg tar to lodd. Jeg liker på facebook, dessuten følger jeg deg :) Likte best rockabilly dot!

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  5. Jeg blir med med 2 lodd ;)

    Jeg liker best Rockabillydots

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg slenger meg på med ett lodd- jeg liker siden! Av trekkene likte jeg best Rockabilly dots!
    Ole-martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  7. 1 lodd på meg som elsker Retro revolution:)

    Stor påskehilsen fra
    Michelle
    michellenibe@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Kjekk konkurranse! Jeg liker rockabilly dot best. Er følger og skal linke inn konkurransen, to lodd takk:).

    SvarSlett
  9. Nu är vinnaren av ett exklusivt påskpaket från Tefrossa.se framlottad, kika in och kolla ifall det var just DU som vann!

    Om det inte var det så finns det en annan tävling igång ifall du inte redan deltar i den! :) Ett tips är att lägga till mej på bloglovin, då missar du inte när nya tävlingar kommer upp :)

    Kram, Ingrid

    SvarSlett
  10. Hei. Tror du må sette to lodd på meg, er noe datatrøbbel her så jeg får ikke lagt inn bilde:(. God påske til dere!

    SvarSlett
  11. Jag är gärna med i denna underbara tävling!

    1. Gillar på Facebook! (Sandra Li)

    - Jag älskar mönstret "Retro revolution". Det påminner lite om Kurbits som jag är uppvuxen med eftersom jag är i från Dalarna (Sverige).

    2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/april/sittdyna-85.html

    3. Är redan följare! :)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jag är gärna med, tre lotter tack!
    FB: C Regn
    Önskat mönster: Stripes, oh stripes
    Är följare på BL.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/04/8-maj-vinn-dyna-och-regnskydd.html

    care69(at)live.se

    SvarSlett
  13. Jag vill absolut vara med och tävla! ^^
    Jag gillar Elodie Details på Facebook sen förut.

    Favoritmönstret är sen länge Rockabilly Dots. Så fint!!

    Jag har också länkat i min blogg:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2011/april/tavling-elodie-details-85.html

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvarSlett
  14. Hei :) Eg blir gjerne med på denne konkuransen og tar 2 lodd :) syns retro mønsteret er de fineste :)

    SvarSlett
  15. 1 lott: Jag älskar Stripes oh stripes! Vi har så mycket Elodie Details så detta skulle bli pricken över i!

    2 lott: Jag länkar här: http://tavling.frusvensson.se/2011/april/jag-tavlar-hos-hildem-om-en-sittdyna-och-matc.html

    3 lott: Jag följer dig redan på Bloglovin! :)

    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg, liker best CosyCushion™ - Rockabilly Dot :)

    SvarSlett
  17. Sånn kunne vi godt ha bruk for.
    Ett lodd til meg.

    SvarSlett
  18. 1. Jag gillar på fb (Hannah Jansson)
    Jag har lite svårt att bestämma mig för vem jag gillar bäst, men det är nog rockabilly dot...

    2.Jag har tipsat/länkat från min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/stort-elodie-fan-som-jag-ar-sa-kan-jag.html

    3.Jag följer dig via bl, nr 51 och via google nr 206.

    Hälsningar/joHannah
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 1. Jag gillar på fb med namn Lili Ying.
    Gillar bästa Rockabilly Dot.

    2.Jag har tipsat/länkat från min blogg;
    http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-sittdyna-och-regnskydd.html

    3.Jag har nu blivit följare på bloggen,med namn Gratishav.

    Kram
    Lili
    Mail:he-jasmine@163.com

    SvarSlett
  20. Heei!

    Så fin premie. Jeg trenger virkelig nytt regntrekk og det sitteunderlaget var jo bare helt fantastisk. Jeg legger meg til som følger og liker på facebook.

    Carina :O)

    Ps! Har selv en giveway på min blogg. Håper du blir med :O)

    SvarSlett
  21. Jag är gärna med. Jag har gillat på FB( Tina Zach) och länkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/sittdyna-och-regnskydd-85.html Jag följer dig på bloglovin ( nr52) // Tina (Tina_z@live.se)

    SvarSlett
  22. 2 lodd til meg!
    Og jeg synes Rockabilly Dot var superkult!

    SvarSlett
  23. Jeg vil selvsagt bli med på dette! Liker Rockabilly Dots best og tar herved tre lodd;-)))

    SvarSlett
  24. Vill absolut vara med och tävla med två lotter

    Gillar på FB ( Linda Granberg )
    Favoriten är Rockabilly Dots, superfint :)

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/april/vinn-en-dyna-och-ett-regnskydd.html

    Kram Linda
    karlssongranebrg@hotmail.com

    SvarSlett
  25. er følger fra før av:) et lodd på meg:)
    Klem

    SvarSlett
  26. Heisann! Jeg vil gjerne være med på give awayen med 3 lodd:o) Jeg likte best møsntret Rockabilly Dot:o) Veldig kult! Krysser fingrene!

    SvarSlett
  27. Tar 2 lodd i førsteomgang så får jeg se om jeg rekker å lage et innlegg i morgen :) Likte best det sorte med prikkene på :)

    SvarSlett
  28. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.

    1 lott:
    Jag gillar på FB, heter Anna VI där.
    Jag gillade CosyCushion™ - Retro Revolution
    mönstret, den är ur snygg.

    2 lott:Min blogglänk : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/8-maj-vinn-en-sittdyna.html

    3 lott: Jag är nu följare av din blogg :).

    Mvh//Anna Vid
    melinasmamma@live.se

    SvarSlett
  29. super giveaway :)
    I'm on facebook: Gerda Nádor.
    my favorite: Retro Revolution
    I shared: http://inga2010.blogspot.com/
    2 lodder

    SvarSlett
  30. Så spennende! Jeg trekker 1 lykkelodd :)

    SvarSlett
  31. Hei Hilde:-)

    Vil veldig gjerne være med i trekningen din.

    Liker: CosyCushion™ - Rockabilly Dot best
    Liker: Elodie Details på facebool
    Er følger og delt link påfacebook.

    Ønsker deg en fin dag!

    Mvh Merete(m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  32. Og der kom det siste loddet ;) Da tar jeg full pott :) http://www.frujacobsen.com/2011/05/vinn-vogntilbehr-hos-hilde.html

    SvarSlett
  33. Så tøft! Jeg likte best -Stripes, oh Stripes!
    Prøver lykken med to lodd :)

    SvarSlett
  34. Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) Retro revolution, margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  35. Wiii... likte stripene jeg !!!
    2 lodd herfra :D Takk for sjansen :D

    Klæm

    SvarSlett
  36. Hei! To lodd på meg :)

    Jeg liker mønsteret Retro revolution
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Hei på deg.
    Har likt siden på FB, og lagt meg til som følger - Retro Revolution - 2 lodd på meg.
    Mari Johanne

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!