mandag 18. april 2011

Trekning av Piffa-konkurransen


Tusen takk til alle som var med i Piffa-konkurransen! Jeg skulle ønske jeg kunne trekke et smykke til dere alle, men denne gangen er det bare en heldig vinner.

Som vanlig har jeg brukt Random.org for å trekke vinneren, og denne gangen ble vinnerloddet:





Den heldige innehaveren av lodd nr 38 er:


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Nennes! Gratulerer så masse. Send meg mailen din slik at jeg får ordnet med premien!

Tusen takk til Piffa for et godt samarbeide ♥

Til alle dere andre som ikke vant, så kan dere prøve lykken i de andre 2 konkurransene jeg har akkurat nå. Du finner dem oppe til høyre i sidebaren på bloggen. Og legg deg gjerne til som følger, så går du ikke glipp av kommende konkurranser.

Ha en fin fin dag alle sammen!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!