tirsdag 5. april 2011

Tildastempler og Promarkers

Jeg har nettopp gått til anskaffelse av mine første Tilda stempel. Jeg har også kjøpt meg endel flere promarkers. Så når pakken kom, var jeg nødt til å teste ut stemplene og Promarkerne med en gang. Her er resultatet:









Syntes effektene med Promarkers ser ut til å bli fine, men jeg må nok øve mer på fargeleggingen. Jeg er iallfall ke\jempefornøyd med de nye stemplene og tusjene mine. Så får vi se hvilket prosjekt jeg skal bruke dem på etterhvert ♥

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Det ble jo skikkelig fint! Har en del Promarkers selv, men har liksom aldri fått satt igang å bruke de. Jaja, en gang får jeg vel tid til å sette meg ned å øve litt ;o)

    SvarSlett
  2. Utrolig søte stempler! Og jeg synes fargeleggingen så veldig bra ut:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!