tirsdag 26. april 2011

Test: Natusan Intensive Care


Vi er så heldige å ha fått lov til å teste den nye serien fra Natusan - Intensive Care. Vi var veldig glade og spente da vi fikk lov å teste denne serien, spesielt med tanke på at også vår lille prins har tørr hud. 

Nesten halvparten av alle barn mellom 0 og 3 år har en tendens til å utvikle tørr hud, og det er på bakgrunn av dette at Natusan har lansert denne nye serien. 

Hudpleieserien Natusan® intensive care, som er beriket med naturlige ingredienser, er spesielt utviklet for tørr hud og tilfører fuktighet allerede fra første gangs bruk. Serien består av en mild flytende såpe, olje, lotion, våtservietter samt det nye tilskuddet for ekstra tørr hud, Natusan® intensive care repair cream. Samtlige produkter er dokumentert milde og gir små barns hud gode forutsetninger for å utvikle seg på best mulig måte. 

Natusan Intensive Care Baby Oil

"Olje med aloe vera. Gir fuktighet til tørr babyhud. Smøres direkte på huden etter bad for beste virkning. Passer også utmerket til babymassasje." 
Denne oljen har en fin konsistens til å være olje. Jeg har brukt den mest i badevannet, men også brukt den til babymassasje. Babyens hud blir nyk og fin, og jeg mener bestemt at barnets hud er mykere enn den var før jeg begynte med denne. Den har også en frisk og behagelig duft. Jeg liker denne oljen bedre enn de andre oljene vi har brukt, og kommer til å fortsette med denne.


Natusan Intensive Care Lotion
"Lotion med olivenbladsekstrakt, vitamin E og viktige mineraler. Gir fuktighet til tørr babyhud fra første gangs bruk. Bruk den gjerne forebyggende for å unngå tørr hud."
Denne lotionen er fantastisk. Den har en lett flytende konsistens, er meget lett å påføre og trekker fort inn i huden. Den har en herlig duft, og den virker fuktighetsgivende på babyens tørre hud. Jeg har også brukt A-dermas krem, men syntes denne virker enda bedre, så denne er allerede kjøpt inn på nytt.


Natusan Intensive Care Repair Cream

"Krem med olivenbladsekstrakt, vitamin E og viktige mineraler som absorberes raskt og gir fuktighet til ekstra tørr og sprukken hud. Kremen går raskt inn i huden, den kleber ikke og effekten varer lenge. Den gjør huden myk og er uten parfyme og fargestoffer."
 Denne kremen er en vidunderkrem som bare MÅ prøves! Babyens tørre hud blir borte på et øyeblikk. Jeg har brukt den på tørre partier på hele kroppen - også i ansiktet på babyen - og huden er myk og fin bare i løpet av noen få påføringer! Om du bare skal ha en krem til barnet ditt som lindrer tørr hud, er dette kremen du må ha. Dette er min nye favoritt til babyen, og jeg håper at alle butikkene her jeg bor snart tar den inn! Vi har allerede brukt flere tuber, og denne blir definitivt kjøpt igjen og igjen! Denne mykgjør huden til babyen vår mye bedre enn A-derma kremene vi har brukt før.


Natusan Intensive Care Wash
 "Mild, flytende såpe med olivenbladsekstrakt, vitamin E og viktige mineraler. Rengjør skånsomt og tilfører tørr babyhud fuktighet fra første gangs bruk. Bruk den i badevannet eller direkte på kroppen. Den unike No More Tears®-formelen gjør at produktet er like mild mot øynene som vanlig vann."
 Også dette produktet er et produkt vi er blitt veldig glad i. Såpen er mild og fin, og holder det den lover med at barnet ikke fåt tårer i øynene. Også denne dufter godt, og har tilfører huden fuktighet. Dette produktet er også bedre enn andre tilsvarende produkter vi har brukt før, og også dette er kjøpt inn igjen!

Konklusjon:
Den nye serien er fantastisk. Den holder det lover, og alle produktene virker godt på tørr hud. Skal du prøve bare et produkt er min anbefaling Intensive Care repair Cream! Produktet er fantastisk, og du får kjøpt det i dagligvarebutikker til en god pris. Dette er det beste og mest effektive babyproduktet jeg har hatt i huset!

Tusen takk til Natusan som har utviklet denne flotte serien for oss som har barn med tørr hud, og tusen takk for at vi fikk lov til å teste denne serien for dere ♥


Har du noen erfaringer med disse nye produktene?

1 kommentar:

  1. Takk for at du testet det ut - må nok se å få kjøpt noe av dette:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!