fredag 1. april 2011

Smykkevinner

Tusen takk til alle dere som har vært med i den flotte konkurransen jeg har vært så heldig å ha i samarbeide med Eva og englebarna. Nå mangler jeg bare en eneste følger til, så har jeg utrolig 200 følgere på blogger og 46 på bloglovin - tilsammen nesten 250! Helt utrolig! Jeg er så utrolig takknemlig for at dere følger meg, og jeg setter stor pris på dere alle ♥


Dere vil vel gjerne vite hvem den heldige var? Det var tilsammen 92 lodd i trekningen, og random.org ble som vanligt brukt til å finne en heldig vinner. Denne gangen ble det:


Eieren av lodd nr 41 er skjønne Frk Ubeleilig! Det var stas at det var ei som har vært trofast leser lenge hos meg som ble trukket ut! Jeg kan anbefale å sjekke ut den flotte bloggen hennes. Hun lager så masse fint. Jeg har kjøpt Chairbear fra henne, og den er helt genial! Terningkast 6! Gratulerer så masse Wenche! Send meg adressen din slik at du kan få premien din ♥

Til alle dere andre som ikke vant denne gangen - akkurat i dag er det 40% rabatt på et komplett Eva og Enlgebarnasmykke, så nå har du virkelig sjansen til å gjøre et kupp! Og har du lyst til å konkurrere mer, så er enda en konkurranse på gang akkurat nå hvor du kan vinne et nydelig smykke fra Piffa.

Ha en herlig kveld og riktig god helg alle sammen!

Klem fra Hilde ♥

6 kommentarer:

  1. gratis til den heldig. har en liten gi bort jeg også.. men ikke så fin som dine

    SvarSlett
  2. Åh helledussen vant jeg??? Tusen tusen takk!!!! For en flott bursdagsgave. herlighet nå ble jeg glad, rørt og overraska nå. Sender deg en mail jeg.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så koselig at du vil være med på Giveaway hos meg:) Vips så fikk du 200 følgere også - fantastisk!

    Gratulerer til den heldige vinneren, lekker premie:)

    SvarSlett
  4. Oi, heldig vinner - kjempefine smykker!!Koselig at du er med på give awayen min - Håp på seier :)
    Klem Martemora

    SvarSlett
  5. hei hilde
    tja hva skal jeg si om toscana tips. kommer litt an på hvor man er i toscane er jo veldig stort. Det er ikke billig vin dere nede ( å kjøpe med seg hjem, billiger i tyskland) men dete r veldig god mat.. Vi bodde på Il piano (er å anbefalle) men da må man ha bil. vi bodde ved byen san giminano og det var en herlig og liten by. Vi synes siena og firense ble litt store og masete og varmt, men vi har tross alt 3 barn med. Tips?? ikke lett. kommer litt ann på hva man liker. men vi likte oss på markedet. 1 dag i uken er det market og drar man ditt tidlig får man oppleved den italienske stemningen. (er å anbefalle) spør tursit kontore der du skal være, hvilken dag, for det er forskjellig fra sted til sted. Spør hvis det er noe du lurer på .evt hvor du skal reise så kan jeg gi tips derfra.

    SvarSlett
  6. Hilde du må ta en titt på bloggen min. For nå er det nemlig min tur til å ha en flott overraskelse til deg:) he he.. Det var litt morro

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!