fredag 8. april 2011

Shopping og goodiebag :)

For noen dager siden var det nyåpning av et parfymeri i byen. Dette måtte jo sjekkes ut, og jeg trengte å shoppe et av mine favorittprodukter som jeg var gått tom for.

Jeg har i mange år brukt Dior's eyeliner. Den er myk og utrolig lett å påføre, og sitter godt hele dagen! Man får kjøpt den både som vannfast og vanlig. Jeg foretrekker den vannfaste. Med denne eyelineren følger det også med en blyantspisser. Begynner å få noen av disse nå - kjekt å ha :) Den er også utstyrt med en svamp i den ene enden som gjør at man kan duse ned streken. 

Dersom du ikke har funnet din favoritt eyeliner, kan jeg anbefale denne.


Jeg fikk også en goodiebag som inneholdt dette:




Jeg ble spesielt glad for dusjsåpen fra Biothern. Denne lukter helt nydelig, og så var det en ok størrelse på den til å være en vareprøve. Alt i alt syntes jeg posen var bra og innholdsrik ♥ Kjør gjerne slike events igjen :)

3 kommentarer:

  1. Goodiebags liker vi ja! Er evigheter siden jeg kjøpte ny eye liner, trenger egentlig ny, så kanskje jeg skal prøve ditt tips?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Hei Hilde! Nå har jeg trukket en vinner på konkurransen du var med på hos meg, samt en trøstepremie-vinner. Ble du noen av dem? Om ikke, fortvil ikke - er alltid en ny konkurranse, og vinnermulighet rett rundt hjørnet. Klemmer fra Tone

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!