torsdag 14. april 2011

Ny giveaway - NB. Fristen er endret til 15.05 kl 23:59 pga mye feil med blogger!


Jeg er så heldig å få samarbeide med den flotte butikken InteriørGleder om å lodde ut et av bildene du ser på bildet over til en av dere heldige lesere.

InteriørGleder ble stiftet i oktober 2010. De har utrolig masse fint til hjemmet, og nettbutikken er å anbefale. Du bør også sjekke ut bloggen deres.

For å være med i konkurransen må du gjøre følgende:
1 lodd: Gå inn på InteriørGleder og finne ditt favorittprodukt og skrive det i kommentarfeltet under.
2 lodd: Bli venn med InteriørGleder på Facebook .
3 lodd: Følge bloggen min (er du følger fra før får du selvfølgelig dette loddet.
4 lodd: Skrive om konkurransen på din blogg og lenke til meg og til Interiørgleder. Bruk gjerne bildet ovenfor. Sidebar er ok.

Totalt kan du få 4 lodd!

Konkurransen varer til 15.05.

Lykke til!

24 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd! :)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Eg blir gjerne med og tar 3 lodd.
    Mitt favoritt produkt må nesten bli den gutteramma, den var kjempe fin :)

    SvarSlett
  3. Jeg er venn på FB og favorittproduktet er http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=442&idkategori=126&kat_name=Lyslykter&prod_name=Vakker%20h%F8y%20slank%20hvit%20lyslykt.&startrow=
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg liker interiørgleder på FB og er følger av bloggen din. Mitt favorittprodukt er dette http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=690&idkategori=82&kat_name=Bilder,%20rammer%20og%20b%F8ker&prod_name=My%20first%20year%20ramme&startrow=

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Så fin premie:) Jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd:) Var vanskelig å velge mellom alt det fine, men sinkhusene og det nostalgiske trebrettet likte eg veldig godt:)
    Er allerede følger og har skrevet innlegg:)

    http://bellamiogmeg.blogspot.com/2011/04/give-away-hos-hildem.html

    SvarSlett
  6. Liker allerede Interiørgleder på facebook og her er mitt yndlingsprodukt http://www.stiligevegger.no/stilig_0848_oljemaleri/P_487 :D Så da blir det 2 lodd på meg :) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  7. Jeg tar tre lodd- jeg følger og liker på facebook. Her er mitt favorittprodukt:
    http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=690&idkategori=82&kat_name=Bilder,%20rammer%20og%20b%F8ker&prod_name=My%20first%20year%20ramme&startrow=

    Hadde jeg visst om denne før min datter ble født hadde jeg garantert kjøpt den!

    Jeg krysser fingrene- de bildene var supersøte! Jeg har en datter på 22 mnd og en gutt på 6 uker- disse bildene ville tatt seg fint ut på barnerommene :)

    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  8. Jeg tar 1 lodd :)

    Mitt favrittprodukt var denne:

    http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=690&idkategori=82&kat_name=Bilder,%20rammer%20og%20b%F8ker&prod_name=My%20first%20year%20ramme&startrow=

    Men det var vanskelig å plokke ut èn favoritt, for det var veldig mye fint der :)

    SvarSlett
  9. Så nydelig premie. Jeg er med og tar 1 lodd. favoritten min er bildet "A little prince"

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  10. For noen søte premier! Melder meg på med ett lodd:-)

    SvarSlett
  11. Hei

    Blir 3 lodd på meg.
    1-Følger
    1-liker på FB
    1-Kommentar her.
    Favoritt produktet mitt er:Stort vakkert speil til 1299.-.Det var bare kjempe stilig.
    Hilsener fra Bergen

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 1 lodd:o)

    SvarSlett
  13. Heisann :-)

    ✿Takk for nok en titt i din koselige blogg.
    Takker ja takk til 3 stk lodd.
    Dette er mitt favorittprodukt hos Interiørgleder: ✿Vakker høy slank hvit lyslykt✿
    Ønsker deg en fin kveld og en riktig GOD HELG!✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  14. Her er min favoritt: http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=690&idkategori=82&kat_name=Bilder,%20rammer%20og%20b%F8ker&prod_name=My%20first%20year%20ramme&startrow=

    Jeg tar to lodd, og krysser fingrene :)
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  15. Jeg tar 4 lodd! :)

    Mitt favorittprodukt må være "Tøff hylle med mange rom"... :) http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=811&idkategori=85&kat_name=Småmøbler og speil&prod_name=Tøff hylle med mange rom&startrow=
    Helt nydelig!

    Jeg følger bloggen din og liker InteriørGleder på Facebook! :)

    Bildet ligger i sidebaren på min blogg! :)

    Jeg krysser fingrene og håper at jeg vinner noe nytt til vi skal flytte inn i huset! :)

    SvarSlett
  16. Da har jeg gjort alle kriteriene utenom den med bloggen.
    Mitte favoritt produkt fra InteriørGlede er :
    Pikeramme- http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=692&idkategori=82&kat_name=Bilder, rammer og bøker&prod_name=Pikeramme&startrow=

    Drivhus Stort - http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=694&idkategori=123&kat_name=Annet&prod_name=Drivhus stort&startrow=

    3 lodd har jeg vel da?
    Malin Magnussen
    halden_prinsessa@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg tar gjerne 1 lodd, favoritten min er Always & Forever rammen.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  18. Heihei!

    Såklart vil jeg bli med her!
    Kjempe nydelig giwe away!

    Mitt favoritt produkt er den rammen som er på giwe away'en!
    Til jente :
    http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=692&idkategori=82&kat_name=Bilder,%20rammer%20og%20b%F8ker&prod_name=Pikeramme&startrow=

    Hadde passa perfekt til min lille prinsesse på 7 mnd:)

    Er tilhenger på Facebook, og følger her :)

    Fingers X :)

    Mvh Susanne

    SvarSlett
  19. Glemte mailen min:)
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg liker en Hvit hylle med stang og 4 kroker..
    Liker allerede interiørgleder på facebook.
    Så det blir to lodd :)
    Håper jeg har vinnelykken med meg :)

    SvarSlett
  21. Følger deg allerede, og har funnet mitt favorittprodukt: Stort serveringsbrett med stativ (http://interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=391&idkategori=85&kat_name=Sm%E5m%F8bler%20og%20speil&prod_name=Stort%20serveringsbrett%20med%20stativ&startrow=). Er jeg så heldig og vinner, måtte det nesten blitt "My little angle"-bildet, for jeg har jo ingen liten prins (bare en stor en - hehe)!

    SvarSlett
  22. Jeg vil være med, og tar 2 lodd. Favorittproduktet mitt er nok http://www.interiorgledershop.no/index.php?nr=90&case=4&id=826&idkategori=85&kat_name=Sm%E5m%F8bler%20og%20speil&prod_name=T%F8ff%20benk%20med%20tekst&startrow=

    SvarSlett
  23. Blir gjærne med på denne trekningen.
    Tar to lodd jeg; er følger fra før, og favoritt produkte mitt må bli My first year ramme, og Søt engel på kule♥

    Ønske deg en fin helg

    SvarSlett
  24. Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd for følger hos deg og favorittprodukt: My first year- rammen. (Selv om det er mange andre favoritter der inne også - så vanskelig å plukke ut bare en!)

    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!