onsdag 13. april 2011

Mitt nydelige smykke - vil du også ha et så har du muligheten nå ♥


Jeg er så heldig å ha fått et personlig smykke fra Piffa. Jeg har valgt meg smykket dere ser over her. I ringen har jeg valgt å få gravert inn "Størst av alt er kjærligheten". På de 3 hjertene står navnene på vår lille familie ♥ Jeg er blitt utrolig glad i dette smykket, og bruker det hele tiden! 


Har du også lyst til å vinne et smykke fra Piffa, har du nå ca 50 timer igjen på å bli med i min giveaway hvor et vakkert smykke er premien! Gå inn her for å bli med.

Hvis du enda ikke har stemt på meg i finalen hos Nille, så blir jeg veldig - VELDIG - lykkelig om du går inn her og stemmer på bidrag nr 2 oppe til høyre. Du stemmer ikke ved å legge igjen kommentar, då husk å trykke på avstemningen! Tusen takk til alle dere som har stemt allerede! Dette er fryktelig spennende ♥ Legg igjen en kommentar om du stemmer, så kanskje jeg finner på en overraskelse til en av dere som er så snille og gir meg en stemme ;)

Ha en nydelig kveld videre.

1 kommentar:

  1. Så fint du har pyntet bordet! Var innom og stemte på deg (ikke les videre hvis du vil vente i spenning men ......du leder overlegset! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!