fredag 15. april 2011

Hva har du i stelleveska di?

Jeg er stadig vekk imponert over hva jeg får plass til i stellevesken min. Så derfor tok jeg ut alt som var i den i dag, og jeg må si at jeg ble overrasket.


Stellevesken jeg har er fra Willvin. Den er utrolig romslig, og har mange smarte rom. Jeg har skrevet om vesken flere ganger tidligere, og der kan lese mer om den her.

Da jeg begyte å tømme veska ble jeg klar over alt som jeg drasser med rudt overalt. Her kan dere se selv med egne øyne.


Og ALT er jo nødvendig. Det eneste som jeg alltid har med og som ikke er på bildene er kameraet mitt. Det er alltid med så jeg ikke går glipp av noe som er verd å ta bilde av! Så hva har du med deg i stelleveska di?

Ellers er det siste frist for å være med i Piffa-konkurransen min i dag, så skynd deg å bli med her.

Jeg blir også umåtelig glad om du kan stemme på finalebildet mitt her. Du stemmer oppe til høyre og jeg har bidrag nr 2 HildeM.  Jeg vil gi en liten overraskelse til en av dere som stemmer på meg, så skriv en kommentar om at du har stemt slik at jeg får tak i den heldige! Tusen takk for all hjelp ♥

Følg med i morgen, for da kommer en utrolig konkurranse her på bloggen som du ikke vil gå glipp av!

Ha en fin fin fredag ♥

3 kommentarer:

  1. Ja, det er fort mye som skal med i stelleveska. Jeg har forøvrig en Skip Hop Dash Deluxe og i den har jeg vanligvis: en tom flaske eller to, en liten termos med nykokt vann, en flaske med kaldt vann, en ferdigfylt pulverboks (med mmepulver), gulpekluter, smokker, bleier, våtservietter, papirlommetørklær, bleieposer, papir og penn, lommebok, mobiltelefon, håndkrem og lypsyl. Skal jeg ut med eldstemann også har jeg med en bleie til ham, gjerne litt niste og drikke og evt rosinesker eller annet han kan få som bestikkelse ved behov. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke lenger behov for stelleveske, men blir innimellom imponert over alt det er plass til i den vanlige veska mi :-))

    SvarSlett
  3. For et utrolig morsomt innlegg:)
    Tror jeg må gjøre det samme selv.
    :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!