mandag 4. april 2011

Hurra ♥


I går kveld fikk jeg følger nr 200 på bloggen! Hurra! Det er helt fantastisk! Dette hadde jeg aldri trodd for 1 år siden da jeg begynte å blogg for alvor! I tillegg har jeg 47 følgere på bloglovin, så det er 247 til sammen - utrolig ♥

Tusen  takk til hver og en av dere som følger meg! Gi meg gjerne tilbakemeldinger på hva dere vil lese mer om, så skal jeg sikkert få til noe!

Nå skal jeg kose meg og nyte kvelden!

Tusen takk igjen til alle dere skjønne følgere! 

Klem fra Hilde

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det er deg vel fortjent!:-)
    Liker bloggen din som den er jeg, med mange giveawayer:-) Jeg er jo så heldig å ha vunnet flere ganger hos deg:-)

    Håper du får en flott uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Grattis med alle følgerne :-)

    Ha ei fin uke - klem Siv

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!