tirsdag 12. april 2011

Hildes grønne tips - Nydelig såpe ♥


Jeg er så heldig å ha fått den nye dødehavssåpen fra Grønn Såpe for å teste denne. Grønn såpe er en småskala såpe- og kosmetikk produsent som er lokalisert i Moss. Såpene er ekte, naturlige og håndlagede og er helt uten syntetiske tilsettinger.

Jeg har tidligere testet flere såper herfra, så jeg hadde store forventninger også til denne såpen!

Denne såpen renser og peeler lett, samtidig som den avgir dødehavsmineraler til huden. Disse mineralene gir huden både fuktighet og gjør den mykere.

Såpestykket er håndlaget og håndskåret. Det er laget av helt naturlige kvalitetsingredienser, helt uten syntestiske tilsettinger. Den er også laget med lite energi. Ikke bare er det et miljøvennlig produkt, men også et hudvennlig produkt. Såpen er laget etter tradisjonelle metoder, med masse omtanke og tålmodighet. Før såpene sendes ut til forbrukerne modnes de i 6-8 uker, for å få det aller beste resultat. For å bevare såpen best mulig, bør den ligge på et godt drenerende underlag.

Jeg må bare være helt ærlige med dere og innrømme at også dette såpestykket var helt fantastisk! Den luktet friskt og godt, hadde en fantastisk herlig konsistens og huden føltes fantastisk ved brbuk av dette. Jeg unner virkelig hver og en av dere å bli kjent med de flotte produktene som Grønn Såpe lager. Du kan også besøke den fine bloggen de har og lese mer om dem der.

Til slutt håper jeg at dere alle sammen vil gi meg deres stemme inne i finalen her før fredag kveld. Jeg har bidrag nr 2 og blir så uendelig glad for alle som vil ta seg 10 sekunder og stemme på meg ♥

Ha en herlig tirsdag kveld!

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en bra såpe! Hva ligger prisen på denne såpen på?

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut :-)

    Må forresten få takke deg for at du er med på mitt påskelotteri!

    SvarSlett
  3. Så flott at du likte såpen :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!