torsdag 7. april 2011

Har du lyst å bli med å teste produkter?

Jeg er så heldig å være Buzzador. Når man er buzzador får man jevnlig muligheter for å teste nye og spennende produkter. Dette er helt gratis, men man må rapportere inn hva man mener om produktene innen en gitt frist.

Akkurat nå er jeg med på å teste de nye smoothiene til Nestle for barn over 12 måneder. 


Det vil si at disse er det jo ikke jeg selv som tester - men lilleprinsen ♥ Det er to typer av Frutti. En med mango og ananas og en med fersken og banan.

Mini likte begge to veldig godt, og syntes det var morsomt å drikke selv med sugerør. De er geniale å ha med på tur, eller ha som mellommåltid. Jeg har jo også sneket meg til en smak og syntes begge to var fruktige og gode!

Om du også har lyst til å bli Buzzador og teste ut saker og ting, kan du klikke deg inn her og bli med du også!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også medlem, genialt! Minsten min likte også disse:).

    SvarSlett
  2. Jeg er også en Buzzador! ;)
    SV: Har du ikke fått den? Hmm...det var rart! Da skal jeg sende en mail til de som skulle sende den ut... :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!