mandag 11. april 2011

En bønn om hjelp og stemningsrapport

God kveld folkens!


I ettermiddag kom jeg hjem til en meget hyggelig overraskelse. Jeg er tatt ut i finalen til Nilles borddekkingskonkurranse, men er avhendig av deres stemmer for å kunne ha mulighet for å vinne. Jeg håper derfor at dere alle sammen har mulighet for å hjelpe meg med en stemme på bidrag nr 2 ved å klikke dere inn her. Jeg setter utrolig stor pris på alle dere som tar dere tid ♥

Ellers er det ikke mye lyspunkter å se. Nå har været vært begredelig vær i over en uke, og dette er utsikten nå i ettermiddag.




Dette siste bildet viser innkjørselen vår - om ikke annet så er det bart i selve gata...
Så som dere ser så er det ikke akkurat vårstemning her enda. Så derfor håper jeg at dere alle kan være så snille med å oppmuntre meg med stemmer hos Nille :)

Ha en herlig mandag kveld alle sammen!


4 kommentarer:

  1. Du har fått min stemme! ;)

    Så mye snø dere har da! Her er snart alt sammen borte... :)

    SvarSlett
  2. stemme fra meg,, er gitt.. du ledet når jeg var inne

    SvarSlett
  3. Usj, det ser ut som vi bor på samme sted! Tåka henger tung og grå... Eneste fordelen er at det tross alt er plussgrader, så de enorme mengdene med snø sakte men sikkert smelter! Snart mai! Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  4. Alt under kontroll, stemme avgitt :o)
    Stor klem, Anne:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!